• Heidi1

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Josun skrev 2012-02-08 23:04:51 följande:
    Är ganska van, men borde väl egentligen hitta på annat för att få tankarna åt nått annat håll. Inte så att det löser mycket att sitta online :)

nä det gör ju tyvärr inte det. lätt att få jobbiga tankar ibland
  • Heidi1
    Night sky skrev 2012-02-08 23:15:26 följande:
    Apropå detta så ska jag träffa en kille jag dejtade för ca 1år sen. Vi ska träffas i morgon och äta middag och snacka lite skit.
    Han hörde av sig via fb då jag hade honom där då vi ändå träffats någorlunda länge. 
    Det känns ganska så bra att träffa honom så här ett år senare (vi har dock haft lite kontakt via nätet under det här året lite till och från, men inte träffats) så det känns som om det är en gammal vän jag ska träffa och ha trevligt med än att det skulle vara en "dejt" men all nervositet och funderingar om just han nu skulle vara den rätta osv. Så jag ser faktiskt väldigt mycket fram till i morgon kväll, det ska bli mycket trevligt  

va skoj, hoppas att ni får det trevligt du får gärna uppdatera oss efter träffen hur det gick
  • Heidi1
    Josun skrev 2012-02-08 23:12:00 följande:
    Jo... Allt för lätt

japp då får man försöka hitta ett sätt och få bort dom på
  • Heidi1
    Josun skrev 2012-02-08 23:25:35 följande:
    Jo, det är sant det. Ska försöka hitta på något.

fast det är inte det lättaste
  • Heidi1
    Night sky skrev 2012-02-08 23:32:06 följande:
    Tack, trevligt tror jag absolut att det blir. Men så mycket att uppdatera blir det nog inte... inga skandaler är planerade från min sida iallafall haha

hahaha en uppdatering behöver ju inte innehålla skandaler
  • Heidi1
    Night sky skrev 2012-02-08 23:42:47 följande:
    Haha, nä så klart inte. Men jag tror att det blir som jag skrev, en trevligt middag/kväll helt enkelt. Men visst jag kan skriva en bekräftelse eller dementi som uppdatering efteråt

bara om du vill
  • Heidi1
    bellis79 skrev 2012-02-09 08:21:10 följande:
    Grymt pass igen, jag har verkligen hittat tillbaka till min träning och även min sömn:)
    Har dejt nästa vecka med en som jag mailade med i somras innan ja ni vet vem.. Ska bli trevligt för han är nog mer lik mig o mitt tänk och så .. men har inga förväntningar o denna kille vet jag kommer ej försvinna upp ur rök..
    Men sen vet man ej om det blir en bra vän eller inget.. men det är det som är tjusningen o spänningen:)
    Skönt att du har hittat tillbaka till träningen och sömnen Hoppas att du får en trevlig dejt, har ni träffas innan eller det blir första gången?
  • Heidi1
    bellis79 skrev 2012-02-09 08:46:59 följande:
    Det är så stor del av mitt liv , alltså träningen, så att jag är i fas nu är superviktigt för mig.
    Tack , nej första gg .. vi hann ej så långt innan så därför kul igen, kommer ej ihåg så mycket av honom så blir kul o börja om:)

Spännande, men det kommer säkert gå bra.
    Hade önskat att hitta någon slags träning som jag tycker är kul men har inte hittat något
  • Heidi1
    bellis79 skrev 2012-02-09 09:13:41 följande:
    Vad gillar du för sorts träning? Vilket gym tränar du på?

träningar inget, har testat och gå på gym och spinning och så, men det har inte varit min grej
  • Heidi1
    bellis79 skrev 2012-02-09 09:25:08 följande:
    Jag kör på Sats, nu finns så många olika pass som verkar roliga även om det inte riktigt är min grej med dans, core etc..

ja det är en hel djungel det där, inte det lättaste att hitta sin grej bland allt.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!