Inlägg från: Smecker |Visa alla inlägg
  • Smecker

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Glädje58 skrev 2012-01-07 20:22:50 följande:
    Det är bara att hoppas på gott väder, så kan du sitta på uteserveringen och slippa katterna. Det är panoramafönster så vi kommer ändå att ha ögonkontakt med varandra.
    Det kan funka!
    Laurora skrev 2012-01-07 20:17:32 följande:
    Jag hör bara ursäkter? Kungälv ligger 10 minuter bort? asså behöver du andas oftare än så?
     Japp, fullgod ursäkt faktiskt. Jag kan hålla andan dryg 3 min.
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Smecker
    Laurora skrev 2012-01-07 20:37:38 följande:
    Det där var alltså best prefered place för kattallergiker, resten av terassen är under tak in case of rain
    Tar med paraply och tjocka kläder
  • Smecker
    Glädje58 skrev 2012-01-07 20:38:14 följande:
    Sen tycker jag att vi inte kör någon buffé som innehåller kattmat och dylikt. ingen pussy heller, eller heter det pussi?  Flört
    Det är därför jag inte raggar, jag tål inte pussy och alla kompisarna säger hela tiden att de skall äta massa pussy när de raggat upp en tjej.. låter farligt det där, visste inte att tjejer hade så mycket kattmat.
  • Smecker
    Laurora skrev 2012-01-07 20:56:09 följande:
    Bara för att fråga, hjälper det om katterna är i avgränsade rum eller skiter katthåren till det totalt för allergiker? De pälsar en del, men robotdammsugaren går ju var dag och katterna har ju avskilda rum om så krävs under en begränsad tid.
    Det är inte katthåren utan ett enzym som sitter i mjället de fäller. Räcker inte att dammsuga golven, det måste saneras. Mattor, soffor, gardiner.. allt
  • Smecker
    Heidi1 skrev 2012-01-07 21:04:51 följande:
    usch måste vara riktigt jobbigt att ha sån allergi
    Yep. Kattägare som kommer på besök brukar jag slänga in i duschen och spruta ner. Spruta av. Duscha av alltså.
  • Smecker
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2012-01-07 21:05:56 följande:
     Och märket ÄR??? Drömmer
    ..hemligt..?
  • Smecker
    Laurora skrev 2012-01-07 21:06:41 följande:
    Misstänkte det, vissa är mindre allergiska, min bästa väns barn är gravt allergisk så där är det samma men jag skaffade roboten för att hon ska kunna vistas där ca 15 minuter max då. Men, om det är utgång tänkt efterå så kan du joina då, sovplatser finns. Inboxa för info om adress och allt helt enkelt. Så gör vi! Datum är justerbart utefter allas krav och önskemål!

Så galen är jag,men man lever bara en gång man ska ha skoj med

P-platser finns för 2 kronor timmen, en finns gratis. Typ! Så!    
    Sovplats har jag själv, tackar som frågar En timma med bussen bara.
  • Smecker

Eller så gör ni the ecological and economical sensible choice.. som jag.. och tar bussen

• Smecker
    NatalieH skrev 2012-01-07 21:46:52 följande:
    Nej fy buss har jag inte åkt på många år, skulle aldrig fungera för mej heller med allt som jag släpar runt haha!
    Hur stor rumpa sa du att du hade? Allt man behöver för tre jobbdagar i Stockholm ryms i en 35L ryggsäck, inkl dator, sen behöver man bara parkera ändalykten på sätet och lyfta den igen när man kommer fram
  • Smecker

Gott folk, nu är det visserligen 1-1.5h inom lokaltrafiken för mig, men fjärrbussarna är väl inte något man tar för att veckohandla!? Tungan ute 

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!