Inlägg från: Smecker |Visa alla inlägg
  • Smecker

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Heidi1 skrev 2012-01-08 07:20:39 följande:
    ska på en dejt imorgon och sen blir det en dejt på lördag med

Du är en serie-dejtare! Inte konstigt att det inte fungerar mellan oss! *springer med tårar i ögonen och kastar mig i sängen till tonerna av Roxette - It should have been love*

Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Smecker
    Heidi1 skrev 2012-01-08 08:59:35 följande:
    sorry, brukar inte serie dejta men det råkade bli så, kunde inte låta bli att tacka nej till en dejt med en sååå snygg kille  som verkar vara väldigt trevlig också.

Hoppas att du har något gossedjur och kram så du blir glad igen

Får ta nån av barnens. Eller jag tar alla tre, så illa är det! *gråter till Poison - Every rose has it's thorn och Richard Marx - Right here waiting*
    Heidi1 skrev 2012-01-08 09:04:38 följande:
    Booyah killarna står i kö för att få dejta mig så om du vill ha en dejt så får du ställa dig i kön

Här stås inte i någon jäkla kö, jag har VIP-kort
  • Smecker
    Heidi1 skrev 2012-01-08 09:32:19 följande:
    okej då får gå före i kön, du står högst upp i kön du får en dejt nästa vecka efter jag har flyttat

Hoppsan, jag tror det är någon som fiskar efter flytthjälp Nej just det, dammråttor i datorn var det
  • Smecker
    Heidi1 skrev 2012-01-08 09:43:32 följande:
    nä fiskar inte efter flytthjälp, skrev ju efter jag hade flyttat   dammråttor i datorn är ju alltid bra och bli av med men nu har du ju lovat Laurora att hon ska få fixa det

What?! Du menar en helt vanlig dejt? :-O *blir skitnervös och startar två trådar på FL om det*
  • Smecker
    Heidi1 skrev 2012-01-08 09:53:24 följande:
    eller får du fjäska för laurora att du ska få fixa bort dammråttorna från min dator -)

Nej det är lugnt, är mest nervös över att mitt balsam till brösthåret är slutet
  • Smecker
    Heidi1 skrev 2012-01-08 10:02:47 följande:
    har du så långt hår på bröstet?

Nja, men lite halvlockigt. Går inte att köra med plattången om jag inte har balsam i först. Och så blir det så mjukt
  • Smecker
    Heidi1 skrev 2012-01-08 10:05:23 följande:
    jag har balsam hemma när jag har flyttat så kommer jag ha badkar

Föredrar min dusch, den har mer.. umm.. plats
  • Smecker
    Heidi1 skrev 2012-01-08 10:08:46 följande:
    aha  men då förstår jag att du behöver balsam. Du får hojta till om du behöver låna lite balsam sen

Låna? Hur hade du tänkt få tillbaks det?
  • Smecker

Fan, bär mig emot att lämna sängen.. hur länge får man lov att ligga och dra sig om man är själv? Kanske borde starta en tråd om det?

• Smecker
    NatalieH skrev 2012-01-08 10:20:59 följande:
    Så länge du känner för det

Är det sant?! Men jag är ändå lite osäker.. jag har bara dejtat den här sängen i 7 månader, är det inte för tidigt? Går jag för fort fram? Det är ju första sängen jag dejtar sen skilsmässan. Jag vet inte om känslorna är ömsesidiga, den säger inget utan bara ligger där. Är det lika skönt för den som för mig?
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!