Inlägg från: Cocacola |Visa alla inlägg
  • Cocacola

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (Anna) skrev 2012-06-24 23:09:05 följande:
    Hej på er som har koll

Har bestämt mig för att testa nätdejtning. Ni som har koll, vilken/vilka sidor är de bästa? Är det värt pengarna? Jag är en hyfsat normal människa med "normala krav" på en framtida partner. Några tips som ni kan dela med er av?

Anna

Har bara testat hp, men där finns folk av alla sorter och det är gratis så testa där om du känner för det. Vet inte om någon betalsida är bättre egentligen? Nån annan kanske har åsikter...

Välkommen hit och lycka till!   
  • Cocacola
    takida skrev 2012-06-24 23:15:20 följande:
    Hade mitt livs grymmaste hångel i veckan och den där hångelskalan satte griller i mitt huvud...

Mmmm... jag är grymt nyfiken på att höra hur det går där sen kan jag ju säga xD
  • Cocacola
    Niklas2k skrev 2012-06-24 23:27:36 följande:
    Jag drar till Borlänge imorgon för lite fred och kärlek. Får försöka att fylla på mitt hångelförråd där helt enkelt.

Ah! Det kanske är så man ska göra?
  • Cocacola
    takida skrev 2012-06-24 23:28:24 följande:
    Vi har ju enbart setts för att hångla, inga känslor inblandat alls vet knappt något om honom. Första gången vi sågs så ja bara grymt hångel. Andra gången vi sågs så jäkligt hett hångel, men ja en känsla infann sig. En känsla som sa mer om honom än om mig. 
    Bra eller dålig känsla?
  • Cocacola
    takida skrev 2012-06-24 23:28:24 följande:
    Vi har ju enbart setts för att hångla, inga känslor inblandat alls vet knappt något om honom. Första gången vi sågs så ja bara grymt hångel. Andra gången vi sågs så jäkligt hett hångel, men ja en känsla infann sig. En känsla som sa mer om honom än om mig. 

och se till att ta reda på mer om honom då? om du vill? Vad har du att förlora?
  • Cocacola
    Anonym (happydating) skrev 2012-06-25 11:11:00 följande:
    ja, helt normala människor ... nästan=)

Hahahaha.... alla sorter tror jag. :P
  • Cocacola
    sthlmsman77 skrev 2012-06-25 08:38:51 följande:
    god morgon!
    Lite sent för god morgon men Hej!
  • Cocacola
    takida skrev 2012-06-25 09:38:56 följande:
    Cola, Vanilla: jag vet inte om känslan i sig var bra lr dålig men den var iaf positiv. Jag absolut inget att förlora på att lära känna honom mer men vet inte heller om det är det jag vill. Så jag ligger lågt och så får d bli dom d blir:)

Take your time!
  • Cocacola
    sthlmsman77 skrev 2012-06-25 12:35:25 följande:
    god eftermiddag blir det istället :)
    Vad var det för fel på Hej! ? Skrattande
  • Cocacola
    ulfsas skrev 2012-06-25 16:53:39 följande:
    Hur tycker ni?
    Om man träffar en tjej som man inte vet riktigt vad man vill med skall man då ha sex bara för att se och sedan dumpa eller? Om man nästan säkert vet att man inte kommer att vilja mer än så och då hon (troligen) vill ha mer än bara sex. En tjej som är ute efter ett seriöst förhållande alltså.
    Man kan ju inte heller veta allt innan.
    Är det taskigt eller bara naturligt att testa på så?
    Skrikandes Taskigt! Du kan väl tala om hur det känns innan i så fall? För man kan ju inte veta men man kan ju iaf föröka vara så schysst som möjligt, för om hon är ute efter något seriöt och du är nästan säker på att det inte är så för dig så är det riktigt taskigt att inte vara tydlig med det.
    Vanilla ice queen skrev 2012-06-25 17:33:05 följande:
    Ulfas: Testa på du men var rak efter om hur du känner!
    Var rak EFTER? ja, va fan men vad hände med innan??????????

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!