Inlägg från: Cocacola |Visa alla inlägg
  • Cocacola

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Vanilla ice queen skrev 2012-06-25 17:43:08 följande:
    Glädje: jag är nöjd men fattar inte varför de tre senaste killarna jag träffat går raka spåret och blir ihop med mitt utseendes raka motsats typ.
    Haha... exets nya är min raka motsats :P Blond, smal, lång och pratar inte så mkt xD

Men det hänger nog på mer ämn bara hårfärg utgår jag ifrån Man passar inte ihop med alla, utan snarare jävligt få? Konsten att hitta rätt...   
  • Cocacola
    FjärilVingad73 skrev 2012-06-25 17:37:20 följande:
    Vanilla: känns som att han fått kalla fötter eller nåt... Om han verkligen vill ses borde han väl ändå kunna fixa det?! Blä, hatar det här!!

Ja, man tycker ju det... Fast ibland är det ju knepigt som fan på riktigt men oftast går det ju att lösa bara man vill.
  • Cocacola
    Vanilla ice queen skrev 2012-06-25 18:00:09 följande:
    Cocacola: Men berättar man innan blir det ju inget sex!
    Förmodligen inte, men det är ju inte säkert. Men man ger också fan i att såra någon onödigt mycket, utnyttja denne och riskera att någon blir sur som fan över att bli utnyttjad... Hon kan ju faktiskt vilja ha sex ändå eftersom det trots allt finns en chans att det blir något mer och det är trevligt med sex - men jag skulle iaf föredra att få välja själv. För att uttrycka det milt.

• Cocacola
    Glädje58 skrev 2012-06-25 18:01:33 följande:
    Men en del har så himla svårt att vara flexibel och hitta lösningar

Absolut! En del har väldigt svårt med det och då blir ju frågan istället: Vill man vara tillsammans med någon som är oflexibel och har svårt för att hitta lösningar på saker... ?
  • Cocacola
    Vanilla ice queen skrev 2012-06-25 18:05:56 följande:
    Cocacola: Hahaha om du är motsatsen till det så ska du defenitivt träffa alla jag dejtar för de vill ha motsatsen till det efter mig Förutom att jag pratar ganska mycket då...

Hahaha... Det vore ju ett nytt sätt att försöka hitta nån! xD Hittils går det ju sådär så det kanske vore något haha

Suck! Killar finns det ju, men rätt kille?

Skickade ett glad midsommar eller något till J och han har inte svarat. Sur kanske? Men va fan... Eller så har han hittat nån, vore egentligen klart bäst för jag vill behålla honom som vän och något annat känns lixom inte rätt, synd nog.     
  • Cocacola
    Glädje58 skrev 2012-06-25 18:17:08 följande:
    Vanilla, kolla...
    ?? Förkyld cola hänger inte med... Explain please?
  • Cocacola
    Glädje58 skrev 2012-06-25 19:21:20 följande:
    Jag skrev för en stund sedan att alla inte är parter-ämne, utan en del är mer kompis-ämne
    Ah, just ja. Mmm... jag har alltid tänkt att J är just det men han hade visst inte tänkt lika. Han är lixom hur bra som helst och borde vara min typ kanske men nope, tråkigt nog.

Tack för förklaringen, mitt huvud funkar inte, det är förkylningnockat, inte kul... 
  • Cocacola
    FjärilVingad73 skrev 2012-06-25 19:39:12 följande:
    Fick ett mess nyss iaf där han sa att han var ledsen över att det inte går i morgon heller.

Får hoppas på slutet av veckan....

Jag tycker att du ska ge det ett tag till, för det lär ju märkas om det är svårt hela tiden eller bara just nu. Låter ju som att han vill ses iaf och du verkar ju gilla honom så ge det lite mer tid.
  • Cocacola

Två nyheter en bra och en dålig :P

Den bra är att svärmor nyss ringde, eller heter det ex svärmor nu kanske? Äh, ungarnas farmor iaf. Det är nog första gången sen exet och jag gick åt skilda håll. Vi var dit tillsammans när hon fyllde och på morsdag och har väl setts av en slump hos exet nån snabbvända. Fick en blomma när jag fyllde, via exet men det senaste jag hörde var ju när hon var måttligt glad på mig för att jag skulle flytta iväg med ungarna... Så det känns bra att hon ringde, ska dit imorgon och leverera unge för övernattning. Nu hoppas vi allt flyter på som jag tänkt framöver men det lär ju visa sig...

Så den dåliga, min dator håller på att braka ihop - får en jävla massa felmeddelanden och den startade om 6ggr på rad för nån timme sen... Aajaj... Den får fan funka nån vecka till, snart dax för ny dator men inte än och jag blir sjukt irriterad när jag är utan.   

• Cocacola
    Midori skrev 2012-06-25 20:48:11 följande:
    Nu får jag skita i idiotförklaringen, men jag och en vän satte oss med J, en av hans vänner med. Så vi hade en väldigt givande pratstund. Jag skulle från börja bara hämta mina saker och min vän som jobbar i kriminalvärden följde med.I vilket fall, återfall. Han älskar mig jag honom. Han har en chans kvar det vet han själv men jag är beredd att brännas så hårt en gång till nu då, jag tror han vill.... nu testar vi att bo ihop i tre veckor i alla fall, hårdtestning.Vi får väl se krasch and burn who knows. Vi har redan gått igenom sjuhelvetesgrejjer. Vi har inge tmer som kan hända oss nu hoppas vi båda. Okej men han är som en 14 åring i hjärnan men ändå....Jag älskar idiotfanskapet i alla fall. Nu bygger vi sakta. I mina ögon är han fruktansvärt vacker, jag har aldrig känt sån attraktion som till honom, sexet r fantastiskt, gärna när vi bråkar... och annars med.En sista gång. Det är allt jag orkar men jag måste ju få tro på detta.SÅ skjut mig NIklas hade lkjutit mig om han sett detta.            

Inser att det inte är någon idé att påpeka det uppenbart dumma i det hela, det vet du redan men tänker väl inte klart. Undrar vad fan han gör med dig egentligen... Men du är stor nog att bestämma själv. Jag hoppas du tar dig ur det hela utan att komma till värre skada än du redan gjort.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!