• Heidi1

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

ignor funkade nog ganska bra, fick ett nytt sms som jag ignorat där det står: Vill du ha kontakt igen eller?

• Heidi1
    takida skrev 2012-02-09 23:08:17 följande:
    Ignorera brukar funka bra;)
    Tänker bara högt nu.. När ni dejtade, hur kändes det då? kändes det som någon du skulle kunna satsa på? Han kanske är värd en andra chans?

Ja det kändes bra när vi dejtade, gillade han men jag tycker inte om när dom inte kan berätta vad felet är och håller sig borta i en månad, Så nej jag skulle inte tänka mig att ge han en andra chans
  • Heidi1
    Madida skrev 2012-02-09 23:25:46 följande:
    Hur menar du att det funkade bra? Du ville ju inte ha kontakt och han hörde av sig ändå...

menar att han nog fattade vinken att jag inte vill ha kontakt igen av det han skrev i det andra smset
  • Heidi1
    s07 skrev 2012-02-09 23:34:56 följande:
    Heidi, låter som en knepig typ, när han börjar så där undrar man hur han är senare...

precis
  • Heidi1
    s07 skrev 2012-02-09 23:34:56 följande:
    Heidi, låter som en knepig typ, när han börjar så där undrar man hur han är senare...

knepiga typer klarar jag mig utan
  • Heidi1
    Glädje58 skrev 2012-02-10 12:59:08 följande:
    Apropå festen, så vill jag gärna att det bara är fina människor med klass som kommer. Inget slödder  Skrattande

hahaha undra hur många som får komma då
  • Heidi1

hahaha idag var inte min chef snäll mot mig.
    Hon undrade om vi hade en den luckor på jobbet för det fanns 4 st personliga assistenter som var övertaliga i 3 veckor. jag sa om någon är en snygg singel kille så kan jag se till att det blir luckor   Hon fick ett gott skratt och sa att det är inte för min skulle vi ska ha ditt en personlig assistent utan för brukarnas skull.

Tyckte att hon kunde vara lite snäll mot mig Drömmer

• Heidi1
    Legacy skrev 2012-02-10 15:04:28 följande:

Jag som redan bor här får jag komma då? Gråter

hahaha du får dela upp slödder och icke slödder, terassen eller inne
  • Heidi1
    NatalieH skrev 2012-02-10 15:13:47 följande:

Bäst att ta med väldigt varma kläder då antar jag

hahaha japp det är nog säkrast
  • Heidi1
    Josun skrev 2012-02-10 19:01:55 följande:
    Yey! Någon hörde av sig :)

"Hej My Dear
    Mitt namn är Miss Abigail Diarra, en lång snygg ung flicka, så härlig och
    omtänksam med god förståelse, rättvis i hy, vård med god delning såg honesty.I
    din profil i www. .se som intresserade mig mycket och jag bestämde att
    kontakta you.I verkligen vill ha en bra vänskap med dig även om du har gift vi
    kan vara vänner, jag har en anledning att välja dig som min vän, du om du vill
    veta more.Please kontakta mig via denna min e -postadress
    (abigail4mydiarra@yahoo.com) Vi måste prata och känna oss själva mer och delar
    lika bilder varje other.hope att höra från dig.

Svara mig med min e-postadress här (abigail4mydiarra@yahoo.com)
    Yours New Friend

Miss Abigail,
    Tack."
    Låter ju som en riktig pärla det där ju
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!