• Heidi1

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Night sky skrev 2012-02-05 23:37:17 följande:
    Nä nu ska jag också ta och lägga mig och hoppas på att morgondagen blir bättre!

Godnatt på er alla! 

God natt
  • Heidi1
    Josun skrev 2012-02-05 23:39:55 följande:
    Kan ju inte sova redan Man måste ju få ut något av kvällen nu då ungen sover.

ja det är alltid skönt med lite egentid när barnen sover, men ikväll är jag barnledig. Doch har jag jobbat hela helgen och sovit lite för lite men sova vill jag inte göra än fast jag borde gå och sova nu
  • Heidi1
    Josun skrev 2012-02-05 23:45:18 följande:
    Vet precis hur det är.... Fast jag är arbetslös sedan april förra året :/ Hoppas det kommer nått snart för man blir rastlös ganska fort av att vara hemma. Särskilt om man är själv och på kvällarna...

låter inte skoj alls, hoppas att du hittar ett jobb snart. Söker själv nytt jobb, vill enbart jobba dagtid mån till fre nu. Lite tråkit att jobba kvällar och helger när man har barn
  • Heidi1
    Josun skrev 2012-02-05 23:51:31 följande:
    Jo... Trodde de skulle höra av sig ifrån där jag jobbade innan men hittills har det inte blivit av. Men nu har jag väl gett upp den tanken åtminstone.

Borde sova snart jag med då jag måste upp runt 6 :) Men tråkigt att sova. Inte så sugen på det.
    har lyxen och behöver inte gå ur sängen förren strax innan 11
  • Heidi1
    Josun skrev 2012-02-05 23:56:10 följande:
    Sjukt lyxigt det :) Klart jag kan alltid lägga mig igen efter skolskjutsen men det är bara dumt.
    ja sånt är dumheter att göra
  • Heidi1
    starchild81 skrev 2012-02-06 00:04:08 följande:
    Ja om hon är singel :) det verkar variera väldigt mkt *flin*{#emotions_dlg.djavulsk} ^^
    Jag har varit singel sen slutet av maj, dock har man dejtat.Men sen vet man ju aldrig om man är singel i maj, lång tid till maj, mycket kan hända. Du själv kanske inte är singel i maj
  • Heidi1
    starchild81 skrev 2012-02-06 00:22:45 följande:
     Jag tänker inte dejta aktivt förklaringen är, desto mer du dejtar o får nobben desto fler spärrar bygger du upp..... Människan skapar lätt negativa tankemönster som är svåra att bryta...  O hon som jag mobbade för håret har inte hört av sig konstigt nog *garv*

Jag kanske inte dejtar någon innan maj eller så kanske jag är upptagen... Who knows 

hahaha märkas att du inte känner mig, jag bygger inte upp spärrar för att jag får nobben av någon. man får helt enkelt försöka se det positiva i det. Sen behöver det ju inte vara den andre som nobbar, utan jag som kanske nobbar eller ett gemensamt beslut.
  • Heidi1

jag försöker alltid se det positiva i det negativa, varför gå och må dåligt över det. Har mått tillräckligt dåligt i mitt liv för att göra det igen nu när jag mår bra igen så vill jag inte må dåligt igen och då kan man inte tänka negativt hela tiden utan måste se det positiva i det negativa

• Heidi1
    Josun skrev 2012-02-06 00:40:33 följande:
    Sant... Känns inte som att man har tid att hänga upp sig på negativa grejer. Det hjälper liksom ingenting.

hjälper inte en ett jävla skit och göra det. När jag mådde dåligt. det jag gjorde för att må bra var att se det positiva i det negativa, det har hjälp mig väldigt mycket
  • Heidi1
    Josun skrev 2012-02-06 00:43:22 följande:
    Låter smart det tycker jag :)

det var väldigt smart gjort av mig kan jag säga. Visst fick man stöttning och så av familj och vänner och det har också varit skönt och bra
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!