Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
Cocacola skrev 2012-06-20 22:48:08 följande:
kort variant av lång historia
gubbe och tant hyrde stall - så långt allt väl
gubbe och tant tog sakta men säkert över betydligt mer yta än vad som var överenskommet och åkte löjligt ofta till stallet. Tillräckligt ofta att till och med besökare hinner reagera... Somliga hyresgäster la sig i ALLT och situationen blev till sist ohållbar.
Tant och gubbe fick hyra annanstans - tilläger här att jag/vi faktiskt hållt en trevlig ton under det hela.
Tant hade problem med att inte kunna göra som hon ville med liten tjej på ca 20?
Tanten gav igen med att komma med en drös anklagelsen nån vecka efyter att C dog. Jag fick mig en skaplig utskällning och fick höra ett och annat. Varenda anklagelse var felaktig men tantfan kunde minsann... men hade hon haft något att komma med hade hon ju kunnat göra en riktigt anmälan istället. Men hon visste väl att hon hade fel och att jag inte orkat bry mig det minsta i några stackars får (vilket dock exet gjorde så de hade det fint)
Tanten gör anonym anmälan ang exets lilla bilpark i skogen (som för övrigt både fick så så och har minskat) exet ringde runt en massa.
Tantfan passar på att göra en ny anmälan nu när jag är relativt nyseparerad och inte har en chans att få bort bilarna själv. Vilket inte spelar mig någon roll eftersom de dels får stå där och dels ändå råkar vara på väg bort. Han kan gott ha dem vid sig istället.
Sen finns det en hel drös med småepisoder och jag är inte riktigt förtjust i damens sätt... Så jag vill helst att hon ger fan i mig helt och hållet. Om det nu går...
Ok tant fan med andra ord! Herre gud vilken människa förstår att du har agg...
Och jag vill ju inte vara den som visar att jag bryr mig, så jag var cool som nordanvinden och öppningsfrasen löd "tja läget med dig då" medans hans öppningsfras löd" hej söta du hur mår du hur är det"? jag hade egenligen stor lust att skriva att jag hade tänkt anmäla honom försvunnen haha. 
Nämen ärligt talat är du ledsen?