Inlägg från: lemonina |Visa alla inlägg
  • lemonina

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Cocacola skrev 2012-06-20 22:48:08 följande:

kort variant av lång historia

gubbe och tant hyrde stall - så långt allt väl

gubbe och tant tog sakta men säkert över betydligt mer yta än vad som var överenskommet och åkte löjligt ofta till stallet. Tillräckligt ofta att till och med besökare hinner reagera... Somliga hyresgäster la sig i ALLT och situationen blev till sist ohållbar. 

Tant och gubbe fick hyra annanstans - tilläger här att jag/vi faktiskt hållt en trevlig ton under det hela.

Tant hade problem med att inte kunna göra som hon ville med liten tjej på ca 20?

Tanten gav igen med att komma med en drös anklagelsen nån vecka efyter att C dog. Jag fick mig en skaplig utskällning och fick höra ett och annat. Varenda anklagelse var felaktig men tantfan kunde minsann... men hade hon haft något att komma med hade hon ju kunnat göra en riktigt anmälan istället. Men hon visste väl att hon hade fel och att jag inte orkat bry mig det minsta i några stackars får (vilket dock exet gjorde så de hade det fint)

Tanten gör anonym anmälan ang exets lilla bilpark i skogen (som för övrigt både fick så så och har minskat) exet ringde runt en massa.

Tantfan passar på att göra en ny anmälan nu när jag är relativt nyseparerad och inte har en chans att få bort bilarna själv. Vilket inte spelar mig någon roll eftersom de dels får stå där och dels ändå råkar vara på väg bort. Han kan gott ha dem vid sig istället.

Sen finns det en hel drös med småepisoder och jag är inte riktigt förtjust i damens sätt... Så jag vill helst att hon ger fan i mig helt och hållet. Om det nu går...                     

Ok tant fan med andra ord! Herre gud vilken människa förstår att du har agg...
  • lemonina

Ok lång mörk festprisse som försvann för ca 1 och en halv vecka sedan är nu tillbaka. Han började snacka med mig på fb.Obestämd Och jag vill ju inte vara den som visar att jag bryr mig, så jag var cool som nordanvinden och öppningsfrasen löd "tja läget med dig då" medans hans öppningsfras löd" hej söta du hur mår du hur är det"? jag hade egenligen stor lust att skriva att jag hade tänkt anmäla honom försvunnen haha.    

• lemonina
    takida skrev 2012-06-20 22:49:03 följande:
    Haha, grymt jobbatSkrattande
    Och nu jobbar vi oss närmre 40000 och det lär väl smecker hoppa in och ta som vanligt..
    Tack Skrattande Hur många har du? jag tror detta var min fjärde. Vet inte om jag ska skratta eller gråta egentligen
  • lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2012-06-20 23:30:32 följande:
    Hahaha har försökt att hitta en skitsnygg kille som vill följa med mig som dejt på midsommarafton. Men jag är visst lite sent ute. *surar* . Men ska försöka i morgon igen Februarikillen är iaf nerlagd och jag ska fira midsommar med våra gemensamma vänner, februarikillen och hans tjej (yeyh!!!) Skulle vara sååå skönt att ha med sig en görsnygg dejt!!!

Men va?! Har någon lagt beslag på februarilkillen?  Ja hur ska vi lösa detta. Vi måste ju hitta en gör snygg kille till dig nu. Glad Nämen ärligt talat är du ledsen?
  • lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2012-06-20 23:32:46 följande:
    Hahaha duktig du är som klara av att vara cool! Killar är skumma!!!

Ja men eller hur?! Det sista som hände var att han gav mig en kyss på kinden och en kram och ett tack för helgen för att sedan försvinna och sedan dyka upp idag. IDAG!!! Nä jag fattar verklligen inte vad han vill eller inte vill.
  • lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2012-06-20 23:40:23 följande:

Ärligt så njä inte jätteledsen mer besviken och snopen.Han har ju verkligen gett dubbla budskap... Det dumma är att jag har killkompisar som verkligen är skitsnygga som jag verkligen bara är kompis med och en av dem skulle jag ju kunnat släpa med men alla har ju redan planer... 

Ja men det förstår jag. Åh vad jag vill att su ska få en dö läcker kille med dig på midsommar. Och du!!! Bär den lilla genomskinliga med rosa trosor ocksåFlört
  • lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2012-06-20 23:42:32 följande:
    Ja nu har vi det svart på vitt. killar är utveklingsstörda hela bunten (utom de i tråden så klart )

Ja jag tycker verkligen att jag är mer rak. Hoppas verkligen det iallafall. Om jag bara är ute efter sex, då säger jag inte vi får se vad som händer utan då säger jag att jag inte vill ha något seriöst. Eller om jag vill ha något seriöst då säger jag det med, medan killar snirklar in sig i massa konstigheter, iallfall de jag träffar. Ja förutom killarna i tråden såklartTungan ute
  • lemonina
    takida skrev 2012-06-20 23:46:46 följande:
    Dessa killar man kan inte leva med dem och inte utan dem.
    Nä precis, mina knän skakar när jag tänker på denna goding. Som aldrig kommer att binda sig och som alltid kommer vara tjerernas nr 1. Han kommer undan med allt för att han bara har någon slags oemotståndlighet.
  • lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2012-06-20 23:48:01 följande:

Hahaha jo jag tänkte det men min syrra sa idag att den framhäver min  bleka blåhet så nu måste jag tänka om För jag måste göra mig skitsnygg också såklart
    Men lite brun utan sol innan eller? jo sen blir det kanonGlad 
  • lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2012-06-20 23:53:54 följande:

Han är alltså en Hank Modey Du vet från serien caleforniacation...

Hur fångar man en sådan kille? Det skulle bara var så kul att få den som inte binder sig med någon. Eller kanske inte egentligen, eller jo, eller nä. Men ja ni förstår!Drömmer
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!