Inlägg från: lemonina |Visa alla inlägg
  • lemonina

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Cocacola skrev 2012-06-24 22:06:51 följande:
    Åhå, ditt ex alltså... Kan ju vara både bra och dåligt. Det är ju i vilket fall någon du inte kan släppa så du kanske behövde det, och det verkar ju som du hade riktigt trevligt. Hur känns det nu då?

Det känns bra att vi har kontakt:) jag vill att vi ska ha kontakt vilket jag även sagt att vi ska försöka med. Men jag vet inte riktigt vad jag känner för honom. Tror att jag stängt av känslorna på något sätt för att slippa bli sårad. Men som sagt tror inte att jag skulle kunna träffa honom så här hela tiden för då kanske allt kommer tillbaka igen. Men på något sätt vill jag kanske att han ska säga att han vill försöka igen, även om jag inte vill. Åååh jag blir tokig på mig själv ibland.
  • lemonina
    takida skrev 2012-06-24 22:19:32 följande:
    Jag tror du funkar som många av oss andra här i tråden, man blir bra mycket mer intresserad när killens intresse är svagare. 
    Det har visst något med bekräftelse att göra, något jag försöker ta till mig och ska tänka på. 

Det skriver jag också under påGlad
  • lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2012-06-25 15:35:17 följande:
    Lemonina: Ojoj lååång historia som jag ej vill offentliggöra i denna tråd
    Aha jag förstår. Glad
  • lemonina
    Midori skrev 2012-06-25 20:48:11 följande:
    Nu får jag skita i idiotförklaringen, men jag och en vän satte oss med J, en av hans vänner med. Så vi hade en väldigt givande pratstund. Jag skulle från börja bara hämta mina saker och min vän som jobbar i kriminalvärden följde med.I vilket fall, återfall. Han älskar mig jag honom. Han har en chans kvar det vet han själv men jag är beredd att brännas så hårt en gång till nu då, jag tror han vill.... nu testar vi att bo ihop i tre veckor i alla fall, hårdtestning.Vi får väl se krasch and burn who knows. Vi har redan gått igenom sjuhelvetesgrejjer. Vi har inge tmer som kan hända oss nu hoppas vi båda. Okej men han är som en 14 åring i hjärnan men ändå....Jag älskar idiotfanskapet i alla fall. Nu bygger vi sakta. I mina ögon är han fruktansvärt vacker, jag har aldrig känt sån attraktion som till honom, sexet r fantastiskt, gärna när vi bråkar... och annars med.En sista gång. Det är allt jag orkar men jag måste ju få tro på detta.SÅ skjut mig NIklas hade lkjutit mig om han sett detta.            

Vill bara säga att jag inte tänker komentera dig och J något mer för jag känner att jag bara kommer skriva något dumt och kan inte behärska mig riktigt.

Det blir sista gången jag säger till dig att du är värd 100 ggr bättre och kom ihåg det tjejen!{#emotions_dlg.flower}
  • lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2012-06-25 21:30:04 följande:
    Dejt på torsdag Inte för att jag tror att det är en blivande pojkvännen men kul att hitta på ngt

Det är riktigt! Upp på hästryggen igenSkrattande
  • lemonina
    takida skrev 2012-06-25 22:15:17 följande:
    Grattis grattisSkrattande
    Fan va grym du är, så civilekonom på riktigt nu då? 
    Hur går det med jobb då? 

TackGlad Nej jag är vanlig ekonom nu. Känns så skönt.
    Inget jobb än så längeRynkar på näsan Men söker det som finns och det är inte mycket nu under sommaren. Jag har iallafall valt en ny kurs till hösten ifall jag inte hittar något.

Glädje58 skrev 2012-06-25 22:16:28 följande:
    Grattis Skål
    Heidi1 skrev 2012-06-25 22:25:23 följande:

Stort grattis!
    Vanilla ice queen skrev 2012-06-25 22:25:56 följande:
    Lemonina: Grattttttiiiiis
    Tusen tack gulliga erKyss

• lemonina
    Chromakey skrev 2012-06-26 00:11:05 följande:
    Gratulerar, Hoppas du hittar ett jobb inom snar framtid också så du får demonstrera hur grym du är i skarpt läge :)
    Tack:) Ja jag hoppas också på det!
  • lemonina
    Chromakey skrev 2012-06-26 02:38:53 följande:
    Hah fick precis ett mail från en tjej på e-kontakt...

"Skulle du kunna tänka dig att agera lånehaj? Jag är
    sjukskriven och väntar på pengar från försäkrings
    kassan som kommer om 2 veckor! Jag är ganska desperat
    måste betala mina räkningar du får självklart ränta på
    pengarna Med vänlig hälsning, xxxxx" 

Ja goddag,  Han/hon har misstagit sig ganska bra om han/hon tror jag är så dum att jag lånar ut pengar till en person jag aldrig träffat, Som dessutom använder bilder från en blog som är 2 år gammal.... 
    Hade jag känt personen hade det jag inte tvekat att hjälpa till. Jag rådde personen ta kontakt med socialstyrelsen istället.

Oj men vilken knäppis!

På en betalsida också?! Herre jösses. Haha vad trodde han? att det var en sida för att ragga upp lånehajar.  
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!