Inlägg från: apsolut |Visa alla inlägg
  • apsolut

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

För ja, de flesta skryter skulle jag vilja säga.  Egentligen är det väl ens dåliga egenskaper man ska lista och inte de bra. Bra är alltid bra men det är de dåliga jag skulle vilja veta innan man går in i något :p som depp, droger, psykfall, grav svartsjuka, enormt självcentrerad, etc... De "diagnoserna" är vanliga på dejtingsidor har jag märkt.

• apsolut

"Nja,lit komplicerat.Har träffat en men det är lite jobbigt pga hon inte mår så bra psykiskt just nu.Så får se vad som händer ang henne så jag svarar "kanske" ang napp.=)Själv då?"

Bra start liksom, men ack så vanligt.

• apsolut
    Smecker skrev 2011-11-20 15:47:37 följande:
    Förlåt.. Skäms
    Hahahaha
  • apsolut

Jag med... men tre klyftor var nog lite väl känner jag.. Eller luktas det som

• apsolut
    kristinah skrev 2011-11-20 15:47:38 följande:
    åt en macka och mår pyton - den som ändå hade nån här som kunde klappa en på schlapp-magen och säga att allt kommer att bli bra.

snart dundrar barnen in med builler och bång

men nu över till kärl i typ hela kroppen och lite genitalorgan och blodcellstyper

men just idag saknar jag en varm famn att krypa upp i och en glad man som kan få mig att skratta lite
    Jag med Kram på dig =) =) *mys mys* kåt ikväll?

hahahaha  

Sorry kunde inte låta bli. 
  • apsolut

Skulle vara trevligt att ha någon vid sin sida ikväll när det är Beck ♥. *Letar i stjärnorna*

• apsolut
    Smecker skrev 2011-11-20 16:01:55 följande:
    *pekar på katten* Lo' and behold, a pussy!!
     Katt
  • apsolut

Nu tror jag bestämt att jag är den som stinker vitlök :p. Ibland är det nog tur att man bor själv trots allt

• apsolut
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-20 16:39:46 följande:
    hehe det gör jag med, vitlökspizza med salami var kvällskosten
    Superfräsch andedräkt då
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!