Inlägg från: apsolut |Visa alla inlägg
  • apsolut

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Hur var han när ni träffades då?

• apsolut
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-23 12:40:07 följande:
    Som jag har uppfattat honom tidigare. Kramig, pussig och gullig inget konstigt. Det enda jag la en lite tanke på var när han skulle släppa av mig hemma. 
    Då gav han mig en kram och jag utan att tänka sa "ingen puss?" jovisst sa han och jag fick en liten en. Tänkte då att det kanske var för att det var tidigt på morgonen, andedräkt osv.. så jag funderade inte mer på det då...
    men nu efter att han legat lågt hela dagen igår så tänker jag att det kanske var nåt tecken?

Jag vet inte om det är jag som bara är nojjig eller vad.. men jag får väl bara vänta och se. För jag vet inte hur jag ska bete mig mot honom just nu. Ligga på lite eller bara låta honom vara. Bara låta honom vara är väl det vettigaste så får han ta kontakt när och om han vill.
    Fast då tänker jag att han kanske inte tror på att jag är fullt intresserad istället, men det är jag ju... åhh jag blir galen av sånt här!!!
    Kan du inte skicka något lite halvgulligt sms och se vilken respons det får? 

Om han är intresserad hör han säkert av sig även om du ligger lågt, men ja det är ju svårt att låta bli när man nojjar. 
  • apsolut

Han har kanske mycket att göra på jobbet? 

Jag skulle nog avvakta då och se om han hör av sig. Han skrev ju att han skulle det .

Jag tror att han hör av sig och att du nojjar i onödan! 

• apsolut

Nja, jag tror inte att vi blir ett par igen. Det skulle aldrig funka i längden. Det behövs nog bara lite mer läketid . Det var ju trots allt inte så längesen som vi bröt (igen) . Skönt att skriva ner tankar osv ibland bara.

Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-23 12:54:05 följande:
    Jo, det är ju det jag gör.. avvaktar alltså Glad Tack för att jag fick ventilera lite!

Ja, du har det inte lätt heller med dig och ditt ex läser jag. Ja, hur ska ni göra. Kan ju vara lätt kanske att gå tillbaka till nåt välkänt. Men krasst, har det inte funkat förr så...? Hmm.. inte lätt nä... 
     Hör av dig hur det går!! Men jag tror det går bra!!
  • apsolut
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-23 14:00:21 följande:
    Tack jag hoppas verkligen det!
    Men än har jag inte hört ett ljud Rynkar på näsan
    När slutar han jobba?
  • apsolut
    Smecker skrev 2011-11-23 13:49:18 följande:
    Jag svär, ibland konspirerar livet för att jag inte skall fatta någonting.. När man äntligen springer på en intressant och kul tjej får man helt plötsligt 4 (fyra, four, vier, quatre, quattro, cuatro, つ, 四個) mail på HP från trevliga tjejer på en dag. Det är fler än jag fått totalt på fyra månader. Vad fan..?
    Du verkar ju vara ett hett byte på marknaden. Be happy
  • apsolut
    Smecker skrev 2011-11-23 14:19:52 följande:
    Jag är inte den som är den, men en lite jämnare fördelning av intresset över tid hade varit helt okej Tungan ute Ger inte mycket för ketchup-effekten
    ketchup-effekten? Solig
  • apsolut
    Smecker skrev 2011-11-23 14:28:25 följande:
    Aldrig försökt hälla ketchup ur en glasflaska? Skaka och banka på den, kommer ingenting, kommer ingenting, kommer ingenting, kommer allt på en gång Förvånad
    Hahahaha aha du menade så
  • apsolut
    Smecker skrev 2011-11-23 14:38:48 följande:
    Hahahahahahahaha aha jag gjorde det Skrattande

Tungan ute
    Nu saknar jag den smileyn som ligger upp och ner med huet
  • apsolut
    Smecker skrev 2011-11-23 14:50:47 följande:
    Jag saknar den med boxhandskarna Tungan ute
    Sjunger *smack ma' bitch up*

*Headbangar* 
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!