lemonina skrev 2012-11-18 12:28:48 följande:
Haha, inte?

Du får väl öva lite då på dialekten. Tänk sen när du kommer hem då kommer kvinnorna fullkomligt slänga sig efter dig

Ser du en massa skogshuggarmän med grova händer där uppe då?
Nej, jag menar att jag skulle vara skogshuggarman med grova händer, det är jag inte alltså. Dialekten min sitter kvar, går inte att dölja.
Jag kan berätta att jag var ute relativt tidigt igår kväll, köpte en öl och satte mig för att titta på lite sport (det är en sportbar med nattklubb). Sitter i max 20 min så kommer en herre fram och frågar om han får slå sig ner vid mitt bord, han tyckte jag såg så ensam ut. Han var en riktig skogshuggare alltså, drack bira som en svamp och singel var han också. Borde jag ha tagit hans nummer åt dig? 40 år, norrlänning och dialekten var klockren. Han såg bra ut och vältränad. Tränade simning och löpning. Sa att han gjorde milen på 47 minuter, vilket är 2 min snabbare än jag. Jon hette han.
Två ggr under kvällens lopp fick jag höra att jag var snygg. *boost* En tjej frågade om jag inte kunde stajla om hennes pojkvän, han var så jävla trist. Haha. Han var "så jävla Dressmann" sa hon.

Såg på han att han blev lite sur när hon snackade skit om han och berömde mig. Hon/han var typ 20-23.