• MrC

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Vanilla ice queen skrev 2012-11-16 21:28:22 följande:
    Hihi ingen som tycker att bred västmanländska är sexigt?!
    Det fungerar. Men kan du prata dirty på dialekt då?
    cajsasmamma skrev 2012-11-16 21:29:32 följande:
    Jag! Fast då ska det vara en man som prata!!
    Pass på den.

Har en kompis som är från Piteå, sambo med en skånska och de har två barn. Problemet är att de bor i Karlskoga ... vilken dialekt pratar kidsen?
    -Nej, jag tänker inte raka mig bara för att du vill hångla. Skägget stannar!
  • MrC
    Madida skrev 2012-11-16 22:14:38 följande:
    Skrattar du?! Vi är som godis hela högen!
    Är det så? Då tar jag hela påsen! Nomnomnom.
    Vanilla ice queen skrev 2012-11-16 22:18:33 följande:
    CM: Och vad är det för fel på oss nu då?!
    Det är nog mig det är fel på. Skäms

• MrC
    Vanilla ice queen skrev 2012-11-17 20:27:42 följande:
    Hoho? Är det bara jag här eller? Vad gör ni?// Ett stycke uttråkad Vanilla med sovande kidz och som pimplar kaffe och är sällskapssjuk
    Jag sitter ensam och dricker öl, ska strax gå ut och ragga. Lär ju bli fiasko som vanligt. Haha.
    Men jag har mina turkalsonger och flugan sitter rakt, kan inte gå fel då va?
  • MrC
    Vanilla ice queen skrev 2012-11-17 20:35:21 följande:
    Turkalsobger och fluga så lär du vara vattentät så länge du inte har fleecetröja och jeans från dressman till det Jag vill också ut och lig.. Jag menar ragga får bli nästa helg. Har 1l Bombay som väntar i skåpet till nästa helg
    Nej nej. Jag kör med en fin skjorta och kostym från MQ.
  • MrC
    Vanilla ice queen skrev 2012-11-17 20:35:21 följande:
    Turkalsobger och fluga så lär du vara vattentät så länge du inte har fleecetröja och jeans från dressman till det Jag vill också ut och lig.. Jag menar ragga får bli nästa helg. Har 1l Bombay som väntar i skåpet till nästa helg
    På tal om ligga, förra helgen var rekord i erbjudanden om att få ligga för mig. Tackade nej till alla.
    Fan, är ligga det enda folk tänker på i Norrland? Skrikandes
  • MrC
    Madida skrev 2012-11-17 20:56:35 följande:
    Norrland sa du?! Aldrig varit där...nog bäst jag åker upp och tar mig en titt
    Det var galet. Först blev jag erbjuden en trekant av en kille med hans KK.
    Sen var det en tjej som skulle ha med mig till en "fyrkant" med hennes pv och kompis (tjej).
    Och till sist var det två kvinnor (ca 45år) som vill hem till mig på "efterskoj", som dom kallade det.
    Haha. Kom till Norrland om du vågar!
    Jag gick hem ensam....
  • MrC
    takida skrev 2012-11-17 21:18:11 följande:
    Så norrland is the place to be med andra ord! Synd bara att det är så satans långt bort..
    Madida skrev 2012-11-17 21:26:50 följande:

Exakt min tanke!

Bring them on bitches....!!! {#emotions_dlg.djavulsk}
  • MrC
    Cocacola skrev 2012-11-18 05:22:27 följande:
    Hur gick det?
    Det gick väl bra Glad Eller vad menar du?
    Madida skrev 2012-11-18 10:14:37 följande:

Ja men jag undrar verkligen var du går ut för när jag går ut blir jag minsann aldrig tillfrågad om trekanter och sånt. Du kanske helt enkelt är snyggare än jag. Och går på porrigare ställen än jag.
    Jag går ut för att träffa folk, dricka mig berusad och vara odräglig. Jag är knappast snyggare, det kanske osar porr om mig? Haha. Jag är ny i stan, kanske ett nytt ansikte kittlar de kåta norrlänningarna mer?

• MrC
    lemonina skrev 2012-11-18 12:04:32 följande:

Jaaa norrlänska är sexigt som bara den. Jag tänker långa skogshuggarmän med grova händer och norrlandsguld när du vill vara dig själv för en stund
    Haha, det är inte riktigt jag kanske. Haha.
  • MrC
    lemonina skrev 2012-11-18 12:28:48 följande:
    Haha, inte? Du får väl öva lite då på dialekten. Tänk sen när du kommer hem då kommer kvinnorna fullkomligt slänga sig efter dig Ser du en massa skogshuggarmän med grova händer där uppe då? Drömmer

Nej, jag menar att jag skulle vara skogshuggarman med grova händer, det är jag inte alltså. Dialekten min sitter kvar, går inte att dölja.

Jag kan berätta att jag var ute relativt tidigt igår kväll, köpte en öl och satte mig för att titta på lite sport (det är en sportbar med nattklubb). Sitter i max 20 min så kommer en herre fram och frågar om han får slå sig ner vid mitt bord, han tyckte jag såg så ensam ut. Han var en riktig skogshuggare alltså, drack bira som en svamp och singel var han också. Borde jag ha tagit hans nummer åt dig? 40 år, norrlänning och dialekten var klockren. Han såg bra ut och vältränad. Tränade simning och löpning. Sa att han gjorde milen på 47 minuter, vilket är 2 min snabbare än jag. Jon hette han.

Två ggr under kvällens lopp fick jag höra att jag var snygg. *boost* En tjej frågade om jag inte kunde stajla om hennes pojkvän, han var så jävla trist. Haha. Han var "så jävla Dressmann" sa hon. Skrattande Såg på han att han blev lite sur när hon snackade skit om han och berömde mig. Hon/han var typ 20-23.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!