Inlägg från: Vanilla ice queen |Visa alla inlägg
  • Vanilla ice queen

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Cosan skrev 2012-04-30 23:40:59 följande:
    Hahaha, allt är relativt. Mitt roligaste fordon har 20hk

Vad är det för fordon då? Typ moppe?
    Screw you guys i'm going home!
  • Vanilla ice queen
    Glädje58 skrev 2012-04-30 23:50:10 följande:
    199Hk är bra, inget extremt. Tror jag hade 184 i min avensis och den var helt okey 
    Men vad har hk med bilen att göra? Fattar att det betyder hästkraft men vad exakt spelar det för roll om man har många HK?
  • Vanilla ice queen

Tack för infon om bilar:)) Jag ska köpa en äldre bil och och byta in min nyare Toyota. Kör typ aldrig och tycker det är onödigt att ha en dyr bil som bara står liksom

• Vanilla ice queen

Glädje: Oj! Jag bor 10min gångavstånd från jobbet, 3min till dagis, 5min till äldsta tjejens skola och 20min till stan. Då tar man ju liksom inte bilen. Det är bara för att det är skönt att ha när man handlar eller åker hem till någon som bor på andra sidan stan som jag använder den så då blir det inte mkt bensinkostnad Sen behöver man ju inte ha lika dyr försäkring på en äldre bil

• Vanilla ice queen
    takida skrev 2012-05-01 12:12:45 följande:
    Jag har en turbodiesel på min lilla bilGlad den har säkert för övrigt runt 80hk, så händer inte supermycket när man gasar. Men den drar iaf bara runt 0.5 l/mil.
    Önskar att jag hade haft det som Vanilla med nära till allt, men icke. Nu när jag pluggar ligger jag på bensinräkning på 1000 kr i månaden och när jag jobbar i sommar går den över det dubbla.Rynkar på näsan
    Men tur det inte drabbar någon fattigObestämd

Åh jag skulle egentligen också helst haft diesel. Tycker det är skillnad när man kör. Körde en liten c30 diesel 6växlad när jag övningskörde och det var sjukt kul att köra den
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!