Inlägg från: Vanilla ice queen |Visa alla inlägg
  • Vanilla ice queen

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Legacy: Det är inte du som ska bygga upp hans tillit han måste lära sig att lita på dig trots att du inte svarar. Han måste jobba med sig själv och du kan stötta honom, dock inte genom att spä på ett kontrollbehov genom att låta honom ha det och sen kan man inte vara anträffbar hela tiden trotts att man inte har 10älskare som väntar... Han kanske borde träffa någon professionellt och få bukt med detta men DU ska inte känna skuld för att du inte har med mobilerna till affären!!! Orkar du leva i ett sådant förhållande? Förlåt om jag är gå påig nu. Men detta låter lite osunt i mina öron.

• Vanilla ice queen
    Legacy skrev 2012-05-02 23:50:17 följande:
    Ja det är osunt och detta kom ju senaste veckan från att ha hållt inne allt sp ko allt nu.

Alltså tjejer förstå mig, jag älskar den här killen han är precis så galet rolig och omtänksam man kan vara och jag vill inte att ett ex ska få förstöra detta.

Jag sa idag att jag kanske får en inneboende i sommar (för att lösa lite ekonomi innan jag tydligen ska med till thailand i vinter) det lät han inte heller glad över "du bestömmer själv" men med tonläget "helst inte"   

Du måste nog tyvärr vara hård här. Det är han som ska ändra sitt beteende inte du. Har han pratat om att träffa någon om detta och få lite hjälp och verktyg för hur han ska hantera detta?
    Screw you guys i'm going home!
  • Vanilla ice queen
    Legacy skrev 2012-05-02 23:53:02 följande:
    Han GER energi med, men... ja. Alltså jag vill inte sumpa detta nu, jag är för kär för mitt egent bästa. Han är en klass ovanför mig både utseendemässigt och på andra sätt. Jag vill faktiskt inte loosa honom men såklart inte till vilket pris som helst

Nej det är han inte. Gumman du måste ha lite bättre självkänsla! Du är snygg och verkar jätte go ( har ju inte träffat dig irl ) Du har alla förutsättningar att dra hem ett riktigt kap och om J är ditt kap så jobba för det men på rätt sätt vilket är alla sätt utom att du ska behöva känna dig osäker och orolig för att du inte är anträffbar eller vad det än kan vara. Du är värd mer och det borde han först och fixa detta kontrollbehov med hjälp av tex en samtalskontakt i stället för att du ska göra avkall på dig... Kram
  • Vanilla ice queen
    Vanilla ice queen skrev 2012-05-03 00:00:20 följande:
    Nej det är han inte. Gumman du måste ha lite bättre självkänsla! Du är snygg och verkar jätte go ( har ju inte träffat dig irl ) Du har alla förutsättningar att dra hem ett riktigt kap och om J är ditt kap så jobba för det men på rätt sätt vilket är alla sätt utom att du ska behöva känna dig osäker och orolig för att du inte är anträffbar eller vad det än kan vara. Du är värd mer och det borde han först och fixa detta kontrollbehov med hjälp av tex en samtalskontakt i stället för att du ska göra avkall på dig... Kram

först= förstå

Det jag vill komma fram till är att du både kan ha och äta kakan här om du är stark nog att sätta ner foten och är hår på vart dina gränser går.
  • Vanilla ice queen
    takida skrev 2012-05-03 00:11:45 följande:
    Fick precis lite boost för egot:)

Värsta snygga unga killen mailade mig precis

Han tyckte inte bara att jag var vacker utan även att jag såg mycket yngre ut än vad jag är

Tänk att även jag ibland faller för sånt smöreri:)

"vad skulle man annars göra" nynnar på Håkan Hellström Klart du ska ta åt dig av smöreri Det är ju jättekul ju!!!
  • Vanilla ice queen

Vart kommer alla attraktiva herrar från? Vart har de varit hela hösten och vintern? Hehe kan ju knappt koncentrera mig på bilkörningen när jag är ute Nu är detta en nätdejtingtråd men glöm inte se er omkring irl!!!

• Vanilla ice queen

Lemonina: Börja med att smsa. Jag hatar att prata i telefonen så jag gör aldrig det med folk jag inte känner väldigt bra Eller jo med försäkringskassan och sånt...

Hmm jag ska nog fasiken trycka upp vicitkort själv faktigst:))

Fast NS, fatta vad många som inte är brunbrända och heta som skulle ringa då... Bättre att handplocka dem...

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!