Inlägg från: Vanilla ice queen |Visa alla inlägg
  • Vanilla ice queen

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Madida: Najs med ledar egenskaper Är det sånadär hemliga test som brukar göras i arbetsgrupper?

Hahaha skull jag göra ett test så skulle det troligen bara stå ADHD så jag undviker att testas in i det sista

Screw you guys i'm going home!
  • Vanilla ice queen

Madida: Ja, det ska finnas några tester som är hemliga som man gör på personalgrupper som så att de ska synca bra och så.

• Vanilla ice queen
    lemonina skrev 2012-05-02 22:42:03 följande:
    Jo det håller jag med om. Vill inte ha någon som är osäker men samtidigt inte så självsäker att han glömmer bort mig i sin glans. Jaa fasiken vad kul vi skulle ha om jag kom till Västerås!!   Västerås by night med oss galningar haha

Västerås har riktigt bra uteliv *rekomenderar* Men när jag kom hem därifrån igår verkade det som det varit riktigt drag här hemma i E-tuna också Kravallpolis och helikoptrar i och över hela stan...
  • Vanilla ice queen

Madida: Vet inte om det görs på befintliga grupper. Två av mina vänner är förskollärare och de började jobba på ett helt nytt dagis i stan så all personal var ny och då användes dessa test för att sätta samman så bra arbetslag som möjligt vilket troligtvis behövdes med helt ny personal och 90 nya barn...

• Vanilla ice queen
    lemonina skrev 2012-05-02 23:05:18 följande:
    Ja jag skulle behöva ändra uteliv lite emellanåt så det ska vi nog kunna fixa Men helikoptrar och polis är nog lite i vildaste laget även för mig

Så länge du inte är höger eller vänsterextremist så går du nog säker för helikoptrar och kravallisar, fast vi har några heta poliser här i stan (de kommer upp till jobbet med patienter i bland )
  • Vanilla ice queen

Legacy: Hahaha I wish, min kära systeryster som jag alltid gör saker tillsammans med är den snygga av oss och hon får ALLT dreggel efter sig... Men seriöst DU ser jättebra ut

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!