Inlägg från: Vanilla ice queen |Visa alla inlägg
  • Vanilla ice queen

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Niklas2k skrev 2012-05-06 21:13:12 följande:
    Det finns ju inte en chans att man vet det. Man kan ju bara hoppas.

Precis, men om man inte tänker gå in i en relation utan att vara säker då för man ju förbli singel kort och gott
    Screw you guys i'm going home!
  • Vanilla ice queen
    FredrikCA skrev 2012-05-06 21:33:14 följande:
    Det kan man inte veta, Det är inte vad jag sagt heller. 
    Hur menar du då?
  • Vanilla ice queen

Men alla i tråden har ju olika erfarenheter och jag tror att samtliga som varit i längre relationer gick in i dem med tron att det skulle hålla och kämpade för det. Vissa saker kan man inte veta hur de är förens man upplevt dem. 

• Vanilla ice queen
    Vanilla ice queen skrev 2012-05-06 21:49:17 följande:
    Men alla i tråden har ju olika erfarenheter och jag tror att samtliga som varit i längre relationer gick in i dem med tron att det skulle hålla och kämpade för det. Vissa saker kan man inte veta hur de är förens man upplevt dem. 

Glömde skriva att det var till Fredrik
  • Vanilla ice queen

Blää, hatar att hobba C-tur och sen Atur. Det betyder att jag kommer hem strax efter 22 och är väldigt uppvaravad och kan inte sova för att sen behöva gå upp 05.45 för att hinna till jobbet mprgonen därpå... 

Nu ska jag läsa i kapp lite!

Legacy: Duktigt sugit med böter=(( 

• Vanilla ice queen

Ni måste skriva ut att ni pratar mptorcyklar när ni skriver cc. Jag fattar det ju som att ni pratar om bröst och blir förvirradSkrikandes

• Vanilla ice queen

Hej tråden Här går det bättre på dejtingfronten iaf. Tanken för helgen var road trip till Malmö för att se maskinen men nu blev det ändrade planer

• Vanilla ice queen

Hahaha nää absolut inte liseberg is stil on!!! Kommer även ta med min syster dit (min snyggare hälft som också är singel )

• Vanilla ice queen
    FredrikA80 skrev 2012-05-09 22:54:11 följande:
    Okej då, Men bara för den här gången.

Hahaha ok
  • Vanilla ice queen

Smecker: Min första tanke är att hon är manisk och inte har sin psykiska hälsa i behåll, alternativt väldigt icke svensk sen kan det ju faktigst vara så att hon är intresserad också

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!