Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

allmänblandad skrev 2012-02-21 19:02:43 följande:
    Jag kan väl hoppa in i den här tråden också.....

Vem jag är? Man, 34 år, singel, inga barn, bor nära en småstad.
    Välkommen Allmänblandad Glad
  • Glädje58
    Cosan skrev 2012-02-21 23:12:31 följande:
    Till min enormt stora förvåning gick det raka vägen hem Cool Fick tillbaks ett svar: "du och jag ska definitivt träffas!" Fast hon driver bara med mig Flört Roligt med folk som har humor Glad
    Varför tror du att hon driver med dig?
  • Glädje58

Oj då, nu behöver man inte längre skriva in vem som skrev när man citerar. Nu är FL en säker plats igen  Drömmer

• Glädje58
    kristinah skrev 2012-02-22 00:37:40 följande:
    Har en dejt på fredag. För första gången är det inte jag som tar initiativ och det känns riktigt spännande. Vi verkar väldigt lika. Antingen blir det skitroligt eller rent urtrist Jag är iaf helt lycklig över att för första gången på läänge se fram emot att få dejta.
    Vad roligt för dig Glad.

Men du, det är väl klart att det inte ska bli urtrist. Tänk på hur du vill att det ska bli  Solig
  • Glädje58
    FjärilVingad73 skrev 2012-02-22 13:05:15 följande:
    Uppdatering kommer nog sen... I censurerad version, haha!
    Vi har inte tillämpat censur i vår tråd sen 2003  Flört  Här kör vi med öppna kort
  • Glädje58
    Anonym (cocacola) skrev 2012-02-22 14:02:13 följande:
     ...Tycker ni (och här riktar jag mig till er hela högen) verkar ha mycket dejter med sex får jag lov att säga, eller är det bara dem jag minns?   
    Inget sex på dejterna för min del
  • Glädje58
    Heidi1 skrev 2012-02-22 16:17:10 följande:
    Nu var det så att en annan granne som tog åt sig. Jag behövde inte ta åt mig Drömmer
    Men det var du som var den skyldige? 
  • Glädje58
    NatalieH skrev 2012-02-22 17:05:48 följande:
    Byte presenattionstext på hp och då slutade jag få besök Alltså det var typ nån timme sen bara men är bortskämd med att jag får besök hela tiden mer eller mindre
    Hmm måste kanske ändra igen haha, undra vad det var för fel på den här texten  

Vari bestod förändringen av texten?
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!