Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (cocacola) skrev 2012-02-19 12:58:21 följande:
    Åhhh... fick just besök igen, för 4:e gången av en riktig intressant kille. Hoppas verkligen att det dimper in ett mejl...
    Det var säkert bara jag som var ute och tittade Flört
  • Glädje58
    NatalieH skrev 2012-02-19 12:57:23 följande:
    Han är duktig på att skicka såna jävla flirtar men inte på att skriva så innehålls rika mail

Jaja vi får väl se vad som händer  
    Ren slöhet att bara skicka flirtar...
  • Glädje58
    s07 skrev 2012-02-19 14:49:25 följande:
    Men jag förstår faktiskt inte- om innehållet verkar ok fö, är särskrivningar o felstavningar verkligen en stor issue för er??
    Jag kan reta mig lite grann på sär skrivningar. Men stavfel, eller slarvfel tycks vara otroligt vanligt nu för tiden. Det ska gå fort med de små smartphones.

Min tidigare vän var helt otrolig med sitt innehåll som kom via telefonen. Ibland fick jag svara på sms:et och fråga vad hon menade. Det kunde finnas ord som inte inte finns i vårt språk och när det blev för många så kunde man inte ens få något sammanhang.
  • Glädje58
    Smecker skrev 2012-02-19 14:47:48 följande:
    Därför blockar du de som du vet med dig inte är intressanta för dig.
    Men en dag kommer jag att tacka ja till vem som helst och då är det gött att man inte har stängt dörren  Obestämd
  • Glädje58
    Bubsan skrev 2012-02-19 15:06:35 följande:
    "Du värkar vara den ända i hela denna verld som jag finer intresant"

Där har vi en big NO NO.Felstavat så det står härliga till och om resten av texten ser lika fel ut så klarar jag inte av det. Fast jag kan hänga upp mig ibland på smågrejjer
    Men det kanske var just din ända han var intresserad av  
  • Glädje58

Nej, nu har jag tröttnat på att söka upp kvinnor på hp. De får komma till mig istället. 

• Glädje58
    Night sky skrev 2012-02-19 16:01:28 följande:
    Bara under helgen nu så har det dykt upp fyra stycken nya hjärtan på FB bland mina bekantas relationsstatusar. Så fyra nya förhållanden har tillkännagetts....
    Varför händer det bara alla andra? Jag börjar bli fasligt trött på det här nu... 
    Men du vet inget om kvaliteten på deras relationer
  • Glädje58
    Niklas2k skrev 2012-02-19 16:55:19 följande:
    Hur länge har ni varit singlar? Alla har nog skrivit det förr men jag hänger inte med.
    Tre år. inte haft någon alls under tiden
  • Glädje58

Alltså, nu har jag "lagat" pizza på hönökaka i fyra dagar på raken. Det känns som jag är på väg att lämna köpt mat och bara vill ha hemmalagad mat nu  Skrattande

• Glädje58
    GentleManiac skrev 2012-02-19 17:46:39 följande:

Du har varit singel sen 2010-04-27 ( ungefär )

Jaja, men vad var klockan då?  Skrattande
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!