Inlägg från: Anonym (jobbigt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (jobbigt)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Smecker skrev 2011-11-20 18:08:11 följande:
    Jämfört med mig är du en sportfåne
    haha, det vette tusan, men visst, slog sonen i king out idag:) för det måste väl räknas som en sport?...
  • Anonym (jobbigt)
    racer x3000 skrev 2011-11-20 18:13:52 följande:
    Precis, intresserad av sport men inte idrott.. (Idrott luktar svett, sport luktar bensin)
    giftgrodan skrev 2011-11-20 18:02:26 följande:
    jaha, kan vara en tjej som skrivit den också ja... tänkte inte på det. Då får den lite annorlunda ton på nåt sätt.
    Japp, det är en tjej som skriver det..
    hmm, instäng i en flamsäker dräkt ett par timmar i en racerbil så kan jag lova att svettlukten tar över bensinlukten!
    idrott är sport o bilar är... inte?
  • Anonym (jobbigt)
    racer x3000 skrev 2011-11-20 18:33:13 följande:
    Fick bara två hjul ....
    fortfarande ingen sport, endast lek med tävlingsinslag för vuxna karlar ute efter lite adrenalinkickar!
  • Anonym (jobbigt)
    racer x3000 skrev 2011-11-20 18:51:58 följande:
    Vuxna karlar??? Finns tjejer som kör också, både 2 och fyra hjul..

Att se 20 människor yra runt efter boll,Njae...
    öm tå? jo visst finns d tjejer som kör oxå, men de är i en minoritet
  • Anonym (jobbigt)

den lille sover o jag laddar inför en tuff men rolig kommane vecka. Här lär det minsann inte bli några barn gjorda.. 

• Anonym (jobbigt)
    Smecker skrev 2011-11-20 20:24:10 följande:
    Om du inte har som jobb att göra barn
    haha, humorn e på topp ikväll!
  • Anonym (jobbigt)
    racer x3000 skrev 2011-11-20 21:08:04 följande:
    Nänä, för att göra det svårt så ska dom avklippta håren räknas..
    då har ni att göra... lika bra ni sätter igång på momangen:)
  • Anonym (jobbigt)
    Niklas2k skrev 2011-11-20 21:22:50 följande:
    Fast nu handlade det väl om att räkna hår istället för att titta på sport. Jag kan räkna upp massor med saker som verkar roligare än att räkna hårstrån.
    friidrott, skidskytte, fotboll, handboll? har jag glömt nåt?
  • Anonym (jobbigt)
    racer x3000 skrev 2011-11-21 19:56:55 följande:
    Felet verkar vara att många vill ha någon som är iaf 180 och längre, inte någon som är mera runt 170.
    jag är en kortis så är männen längre än 180 får jag ju nackspärr vid kyssar... 
  • Anonym (jobbigt)
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-11-21 19:19:08 följande:
    Idag blev jag banne mig traditionellt uppraggad Var iväg på möte hela dagen och när vi var ute och käka lunch så satt vi intill ett bord med några män. Den ena började helt oblygt prata med mig och det slutade med att han frågade om han fick bjuda mig på en fika någon gång. Det har jag nog aldrig varit med om. Jag blev alldeles generad Satt ju där med en massa kollegor..

Han fick iaf mitt nummer och har skickat ett sms nu ikväll Solig
    Så det finns fortfarande folk som gör så! eller jag har nästan gjort så... Inte lika vågat dock. Hade en som kom med varor till jobbet, när han skulle skriva under följesedeln bad jag honom att även skriva sitt nr:) Blev inte mer än en dejt, men vi hörs fortfarande av ibland så här tre år senare. Friskt vågat hälften vunnet:)
    Lycka till!
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!