Inlägg från: Anonym (jobbigt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (jobbigt)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Cosan skrev 2011-11-11 00:56:13 följande:
    Det kommer en bild speciellt tillägnad dig Drömmer Allt bortklippt utom min nakna överkropp Kyss 
    ojoj, väntar med spänning:)
  • Anonym (jobbigt)
    kristinah skrev 2011-11-11 22:27:29 följande:
    det är helt dött här - jag sitter och goffar chips och nötter och riktigt känner hur kilona lagaras på magen...blääääää

Den enda intressanta har än en gång kontrat med det som jag får höra alldeles för ofta: "det går lite för fort"

så nu har jag slutat höra av mig och ger väl honom det där utrymmet då...men det slutar ju oftast (alltid) med att det förblir helt jävla tyst...
    jag kommer inte ens så långt att jag får höra att det går för fort...
    Imorgon ska jag iaf på fest:) hoppas på intressanta och roliga människor!
  • Anonym (jobbigt)

herregud, vilket drag det har börjat bli i denna tråden! kul med massa nya singlar:)

• Anonym (jobbigt)
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-11-14 20:36:59 följande:
    Äsch, jag kan inte heller spela. Men, jag kan böja mig över ett bord och svanka lite...det är huvudsaken
    biljard tror jag kan var en ypperlig första dejt. Det är roligt, man kan snacka, dricka lite alkohol om man nu vill d. O som sagt innan, svanka lite, puta med rumpan. Vad kan gå fel liksom:)
  • Anonym (jobbigt)
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-11-14 20:43:30 följande:
    Precis!
    Jag gillar dejter med lite aktiviteter. Bowling är också kul men inte lika sexigt

Sen menar jag så klart inte att man ska råporra men lite smakfullt sexigt är trevligt
    aktivitetsdejter e bäst. Andra förslag är klättra, gokart, gå på nån stadsvandring.
    Fler förslag?
  • Anonym (jobbigt)
    Anonym (h) skrev 2011-11-14 21:03:08 följande:
    jag finns i göteborg och är öl sugen i helgen
    jag finns oxå i gbg, men kan inte denna helgen..
  • Anonym (jobbigt)
    Smecker skrev 2011-11-14 21:28:20 följande:
    Jag finns med i Göteborg (strax utanför) och är inte ett dugg ölsugen någon helg. Men jag tittar gärna på när folk svankar på Biljardpalatset Skrattande
    jag är aldrig ölsugen jag heller, men en o annan cider skulle kunna slinka ner:) men jag hoppas då allt att du oxå svankar lite, lr iaf vickar på häcken!
  • Anonym (jobbigt)
    Smecker skrev 2011-11-14 21:43:28 följande:
    Då får du allt klappa först!
    shejka du loss först, så lovar jag att applådera efter:) 
  • Anonym (jobbigt)
    Smecker skrev 2011-11-14 21:47:33 följande:
    Vissa tappar tydligen förmågan att läsa innantill så fort de tänker på rumpa.. Oskyldig Klappa (rumpan) FÖRST, SEN blir det svanka/vicka Flört
    haha, men det är ju först efter nån har vickat på en söt häck som man vill klappa lite.. vilket dilemma..
  • Anonym (jobbigt)
    Smecker skrev 2011-11-14 22:01:45 följande:
    Nu vet du hur vi killar har det. Klappa först eller efter vickningen? Vojne vojne..

Men jag löser dilemmat: häcken är inte söt. Sådär, seså, klappa på! 
    ja ni grabbar kan inte ha det lätt inte..
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!