Inlägg från: giftgrodan |Visa alla inlägg
  • giftgrodan

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (ny) skrev 2011-12-13 18:23:32 följande:
    Har haft tillräckligt problem med "äldre" killar som varit omogna så jag vågar inte ens chansa på en yngre  
    fast just det där är väl ett bevis för att det inte bara sitter i åldern.
  • giftgrodan

jag har ingen aning om huruvida mitt ex är singel eller inte, och jag vill verkligen inte veta. Det kommer att dröja läänge innan jag kan tycka det är "ok" att veta.

• giftgrodan

lustigt hur olika man är, jag ääälskar att jobba ensam natt, så vilsamt och härligt, så länge det finns dator eller en bra bok.

• giftgrodan

jahopp, nu är jag i Sverige igen. Så konstigt det känns... men inga mail på HP, så NÅGOT är iaf som vanligt! :P

• giftgrodan

glädje: usch så jobbigt med din pappa, hoppas att allt går bra! Har han haft problem tidigare? Min pappa har problem med hjärtat också... För övrigt är jag helt på dina tankar om att lobotomera bort sex-kärleks-närhetsbehövandet! Säg till när du kommit på en fungerande metod bara!

• giftgrodan
    Glädje58 skrev 2011-12-23 19:49:39 följande:
    Fast jag tror faktiskt att din anläggning kan låta bättre än min, eftersom du har en subbas. Men jag var i behov av en bärbar lösning.
    det spelar väl ingen roll vem som ägt anläggningen innan!
  • giftgrodan
    Glädje58 skrev 2011-12-24 00:11:17 följande:
    Haha... har du svarat i fel tråd nu eller? 
    nejdu, läs det jag citerar bara
  • giftgrodan

jahopp, julen var trevlig, men det är lagom roligt att tillbringa den med TRE par som kramas och pussas. Blä.

• giftgrodan
    Glädje58 skrev 2011-12-25 21:35:03 följande:
    Då sa du "Hur var det nu, 50% kommer att separera för eller senare"
    det spelar ju dock inte så stor roll för deras nuvarande lycka :P
  • giftgrodan

Mail:
    Flirtar:
    Besök: Nya

samma gamla :P jag borde uppenbarligen vara i en tråd om nätdejtingöken, inte nätdejtingdjungel! 

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!