Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
en får tacke.
en får tacke.
sov så gott!
Färsking: det låter helt sjukt :O Tur att det gick så bra som det gick, men... hur känner du nu?
Härligt att det verkar gå så bra för många i tråden, kan bara gratulera.
Själv är jag helt uppenbarligen totalt ointressant som partner. Fick ett ryck i morse och skickade iväg typ tio mejl till olika killar som verkade lite småintressanta. Inte en enda svarade. Och om det nu är så att killar får så otroligt mkt färre brev borde de ju vara mer benägna att svara på dem, men inte om de är från mig tydligen...
shoos: det hände mig häromdagen! En kille mailade mig nån fråga om vad jag gjorde, jag svarade och frågade nåt tillbaka. Efter ett tag skrev han bara svar och inget intresse alls. Så himla konstigt beteende, jag fattar det inte alls. Jag tänkte faktiskt skriva i den här tråden och undra samma sak som du. :)
men alltså... Nu undrar jag om jag ska ge upp på riktigt. Jag får i stort sett inga mail, och ingen svarar när jag själv mailar. Jag är inte så särskilt snygg och jag är säkert ingen som passar alla, men betyder det att det är helt kört? På i stort sett alla tjejer här i tråden verkar det ju som att friarna bara står på kö... :/

Då skulle du nog slippa problemet med att behöva byta telefonnummer flera gånger om året också.