Inlägg från: starchild81 |Visa alla inlägg
  • starchild81

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

takida skrev 2012-01-09 18:41:56 följande:
    dalarna funkar ännu bättre på vintern ju! Riktig vinter o skidåkning, det är grejer dSkrattande
    men då åker jag ju till stugan i lindvallen ;)
  • starchild81

jag har en rent hypotetisk fråga... Säg att jag skulle ha vissa speciella förutsättningar till ett rikare liv en medelsvensson. Skall man säga det till personen som man dejtar eller vänta o spela på typ fattig studentnormen.... 

Vad tycker ni?  

• starchild81

Haha undra vem hunden har lärt sig denna posen av =P 
  • starchild81
    takida skrev 2012-01-09 21:10:56 följande:
    vad är lindvallen mot Romme alpin?Flört
    haha har aldrig varit där =) var ligger det?
  • starchild81
    takida skrev 2012-01-09 22:07:58 följande:
    Skulle jag dejta en kille som det första han gör briljerar med hur mycket pengar han har på banken skulle han gå fetbort, skulle jag dejta en kille som låtsas vara fattig för att sen visa sig ha massor med stålar skulle han oxå gå bort. 
    Så nåt mellanting kanske? men va vet jag...
    haha ok bara roligt och veta hur ni tjejer  tänker
  • starchild81
    Smecker skrev 2012-01-09 23:06:11 följande:
    Enkel lösning:

Jag är fattig som en kyrkråtta.

Frågor på det? 
    Välkommen till  studentklubben =) 
  • starchild81
    takida skrev 2012-01-09 22:56:18 följande:
    Hypotetiskt skulle jag bli irriterad om en kille upprepade ggr påpekar att han har mycke pengar, om jag dejtar en kille gör jag det för att jag tycker om honom inte för att jag tycker om hans pengar. Skulle se det som att han har dåligt självförtroende och väger upp det med pengar. Menar inte att det är en nackdel men tycker bara inte om att man "skryter" om pengar. Ett mer naturligt förhållningssätt kanske? 

Huruvida en person snyltar eller inte är ju svårt att säga, hon kanske bara vill åka till den där stugan för att spendera tid med dig? Men antar att man märker sånt fort. Att en person kommer från enklare förhållanden innebär inte per automatik att hon är en snyltare.
    jag vet inte jag bara frågar er.... Fick veta att hon som dumpade mig för sitt x som hon hållt på o strulat med ett tag nu dumpade mig för att jag var "student". Hon ville bara ha lite skoj för hennes ex inte ville ha tebax henne o hon såg ingen framtid med mig pga att jag är student... Morr blir bara så less 
  • starchild81
    takida skrev 2012-01-09 23:58:49 följande:
    om hon dumpade dig för att du är student så dum brud, student är man inte för alltid precis. Är man genuint intresserad så dumpar man inte någon för den sakens skull, inte i min värld. 
    Tänk positivt, nu kan du träffa någon som tycker om dig för att du är du, och inte för vad du gör eller vad du harGlad
    sant jag får göra det haha. Dock känns det lite bättre idag ;) skall kanske fixa en seriös press och börja dejta igen.... 

som tjejpolaren sa du kan gräva ner dig eller glömma henne snabbt och rycka upp dig... Dejta lite bara för dejtandets skull så du inte blir ringrostig... Jag är dock inte så van vid dejting så hon har nog rätt... 
  • starchild81
    Laurora skrev 2012-01-09 23:55:11 följande:
    Tur det avslutades så snabbt ändå. Hon var inget för dig helt enkelt
    precis bara att ta nya tag.....
  • starchild81
    takida skrev 2012-01-10 00:16:29 följande:
    man ska lyssna på sina vänner, de kommer ofta med kloka råd!
    yepp får ta o hitta en reko tjej och dra med på  dejt till universeum helt enkelt.... 
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!