Inlägg från: målar havet blått |Visa alla inlägg
  • målar havet blått

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Glädje58 skrev 2012-04-21 22:57:47 följande:
    Jag skiter i vilket när det gäller nätdejting nu. Det funkar ändå inte för mig. Så nu behåller jag min text om spindlar. Det får duga. Möjligtvis ska jag försöka ordna lite bättre bilder. Hur nu det ska gå att ordna...
    Bara du tar ett foto på dig och inte på en spindel så blir det nog bra ;)
  • målar havet blått
    Glädje58 skrev 2012-04-21 23:04:13 följande:
    Eller, hur jäkla vacker kan hon vara egentligen?
    Man ska vara positiv ;)
  • målar havet blått
    Smecker skrev 2012-04-21 23:02:48 följande:
    Jaha, du har ändrat dig?
    nej så länge han inte BARA är ute efter sex,så är det ju bara trevligt;)
  • målar havet blått

Här har ni skrivit om intressanta saker..Telefonsnacket då.Har den enklaste av enkla.Gammal hederlig med vikskärm.Kan inte ta emot mms, har ingen kamera på den heller...Billig 299 kronor.

Fast jag måste köpa en ny för jag har tappat den i golvet,så den är nog glapp,slår av sig själv ibland.

Den jag ville ha var en Samsung Galaxy S 2 ,men nu vill jag inte det.Har bestämt mig för en gammal omodern sak igen;)  (tror jagObestämd)

Killar med bara överkroppar går bort! Killar med hojbilder  Drömmer Ilike it....

Killar som bedriver sin fritid på gym går bort..

Var ut på krogen igår,det var skojj..;)

• målar havet blått
    Smecker skrev 2012-04-21 23:11:25 följande:
    Det skrev du aldrig.. sex fick inte vara det han primärt var ute efter. Du skrev aldrig att det inte fanns något sekundärt eller tertiärt etc.
    Du har inte frågat heller..
  • målar havet blått

Nu ska jag steka lite kött, sen ska jag städa.....härligt solväder här i dag....;)   puss på er ...alla fina.

• målar havet blått

Jag var ju på krogen igår,skulle kunna berätta lite..ska äta först..........

• målar havet blått

Tycker bada låter bra.ska göra det senare...bubbelbad.

• målar havet blått
    Smecker skrev 2012-04-22 16:53:49 följande:
    Hoppas din man i byrålådan är vattentät.
    VA fan! Har jag en man i byrålådan???? Måste genast kolla  Tungan ute
  • målar havet blått
    Smecker skrev 2012-04-22 17:01:22 följande:
    Lill Lindfors påstod det i alla fall. Den äldre generationen, du vet..
    HA ha ja på tal om ålder..Igår på krogen var det en kille, han är 25-26 år, som jag träffat förr i andra sammanhang med vänner....han sa att han varit sugen på mig sen första ggn han såg mig..och nu frågade han om inte jag kunde följa med honom hem...Jag sa att jag tycker han är jättegullig! Men att jag kan ju vara hans morsa...
    Åldern spelar ingen roll sa han(mycket sugen ha ha!)..Jag sa att jag gör inte så jag..(inte längre).ONS  inget för mig...Ja han förklarade hur han kände och till slut sa han att väljer du att inte följa med mig då?

Ja tyvärr..sa jag..Då blev han stött..mena att han har öppnat sitt hjärta och får nobben..Det tyckte han va hemskt tydligen ..........

Sen sa jag att så är det iallafall och började gå därifrån, då sliter han tag i mig och vi dansar hejvilt,bugg o snurr..

Undra hur det blir  nästa gång vi ses på ica eller ngt...;)  
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!