Inlägg från: målar havet blått |Visa alla inlägg
  • målar havet blått

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Smecker skrev 2012-04-23 09:36:02 följande:
    När din dotter frågade. Du trivdes så fint där och ville inte flytta.
    Ja det var i det sammanhanget..Helt skilda saker ang motivet att flytta. 

Det förklarade jag ju att om jag flyttar dit så blir jag barnvakt den större delen av min fritid.
    Sen har jag flyttat så mycket så jag ville inte rycka upp allt mitt sociala kontaktnät ÄN en gång!!!Jag trivs här, men för den skull kan jag nog flytta framöver,bara inte NU.Har bara bott i denna lgh i 4månader.
  • målar havet blått
    Smecker skrev 2012-04-23 09:45:07 följande:
    Ah. Men då vill du inte flytta. Nu.
    Nej jag vill inte flytta NU!
  • målar havet blått

Ja det kan tom jag göra, om jag ändrar mig.Alla har rätt att ändra sig vettu!

Men nu var det ju ett råd till ngn annan,så det handlade ju inte om mig!

• målar havet blått
    Smecker skrev 2012-04-23 09:58:40 följande:
    Bra, då har vi löst det. Det brukar vara lite sådär att ge råd som man själv inte vill följa.
    Nu är det ju faktiskt så att jag HAR flyttat många ggr, just på grund av att jag har kunnat och velat! Men just nu så har jag bara bott här 4 månader så just NU känns det lite jobbigt att göra det.. som du kanske förstår.

Sen menade jag ju det som Fredrik skrev att möjligheten att göra det finns ALLTID!
  • målar havet blått
    Smecker skrev 2012-04-23 10:04:41 följande:
    Bra, då har vi löst det.
    ok
  • målar havet blått
    Legacy skrev 2012-04-23 10:08:45 följande:
    Är det inte jobbigt att ta allting så bokstavligt hela tiden
    Jag tycker det, för jag är en person som tycker om att sprida humor både genom tal och språk,men den glädjen försvinner ju när andra inte vill......
  • målar havet blått

Det låter som ni kommer ha det riktigt trevligt .....själv bor jag visst i fel område...fick ett tips på ett jobb nyss av grannen ....en branch jag aldrig jobbat i....känner mig lätt nervös inför det..tänkte isåfall kombinera det på halvtid med mitt inom handeln...har ju alltid arbetat med människor men nu handlar det om döda ting  Obestämd

• målar havet blått
    Glädje58 skrev 2012-04-23 11:35:07 följande:
    Självklart ska man inte ta det för givet. Men att förutsätta det värsta är ju dumt också. Bara för att stålsätta sig
    Är väl lite så man gör för att skydda sig..
  • målar havet blått
    Glädje58 skrev 2012-04-23 11:58:41 följande:
    Bårhus?
    ha ha nä då hade jag skrivit döda människor ;)
  • målar havet blått
    Glädje58 skrev 2012-04-23 12:00:12 följande:
    Visst är det så. Men varför redan nu visualisera ut detta negativa budskap?
    Av rädsla tror jag, som är den vanligaste hämskon...
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!