• Heidi1

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Legacy skrev 2012-02-14 18:10:46 följande:
    Naw! Alltså nallen är en stor favorit, det här går väl in under extremt gulligt-kategorin, eller vad tycker ni Glad

himla fina, lycko dig
  • Heidi1
    Glädje58 skrev 2012-02-14 18:12:37 följande:
    Fan vad härlig min ena son är. Skrev i slutet av en uppsats att om det inte räcker till betyget vg, så har han ritat en katt för att kompensera. Läraren skrev att katten gjorde susen. Betyg vg. Ligger ute på nätet nu och har över sjuttiotusen träffar Glad

hehehe va skoj
  • Heidi1
    Glädje58 skrev 2012-02-14 18:25:06 följande:
    Finns det något kort med?

hemligt med det är jag som har skickat dom Oskyldig
  • Heidi1
    Night sky skrev 2012-02-14 20:18:03 följande:
    Den där dejten var ju helt oväntat trevlig!
    Jag som trodde att det var lite för tidigt att dejta igen efter sista bakslaget. Men den här killen var helt annorlunda "bakslaget" han verkade go och vara på samma nivå och vilja samma saker i livet.
    Får se upp bara så att han inte är en av de manipulativa svinen. Hur vet man det? Jag verkar ju vara bra på att hitta just dem  

gu vad skoj att du hade en trevlig dejt Hoppas att det kommer funka {#emotions_dlg.flower}
  • Heidi1
    Glädje58 skrev 2012-02-14 18:31:51 följande:
    Vilket gott humör jag är på...  Glad

Läkaren ringde mig i dag och ville prata om mina lyckopiller. Jag var beredd på att höja dosen, vilket han också tyckte jag borde göra. Sen ville han, och det här är så himla ovanligt, att jag ringde om någon månad för att beställa tid och boka in en timme med honom för att prata om livet. Hallå, händer detta i sverige, och på carema?

Min värk i handleden är helt fucked up, har så jävla ont. Men jag bestämde mig för att jag faktiskt kan gå till gymmet och träna ben, rygg och rumpa. Och även lite kondition. Så skönt att träna.

Lyssnar på musik just nu, Shaggy,  det gör mig verkligen på gott humör.

Hörde att ni pratade om att ta ett bad, det ska jag också göra nu...

kram allihopa  Hjärta 
    Skönt att du är på bra humör och att du har kommit iväg och tränat.
    Har du pratat med dejten något efter dejten?
  • Heidi1
    Legacy skrev 2012-02-14 20:38:20 följande:

Vadfan är det bara jag som är familjelivsskadad eller, jag förknippar nog detta med HELT ndra saker än vad lunchrestaurangen gör

asg fredagsmys i varmbuffen
  • Heidi1

Fågelskrämmaren: Jag håller med dom andra som har skrivit.

• Heidi1
    Night sky skrev 2012-02-14 20:44:51 följande:

Han jag dejtade idag vill träffas på fredag.. jag har en andra dejt på fredag!

Härligt härligt {#emotions_dlg.flower}
  • Heidi1
    Glädje58 skrev 2012-02-15 01:17:30 följande:
    Men vad gör du uppe så här dags?  Glad

kunde inte sova
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!