• Heidi1

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Niklas2k skrev 2012-02-17 21:53:50 följande:
    Det hade blivit väldigt tråkigt

Super tråkit.

Men nu kan vi ju inte diskutera OT det är lite tråkit  
  • Heidi1
    Glädje58 skrev 2012-02-17 21:56:49 följande:
    Någon här pratade om speeddejtin på hp. Såg att det bara var stockholm och malmö som hade det. Varför inte gbg?

ja det är lite dålig still att dom inte har det i gbg. Du får maila dom och fråga varför
  • Heidi1
    Glädje58 skrev 2012-02-17 22:01:05 följande:
    Skulle du gå?. Först kände jag mig tveksam men sen... varför inte?

Hade varit kul och testa en gång
  • Heidi1
    Racer x skrev 2012-02-17 22:06:59 följande:
    Veti17, var ju några dagar att välja på.

Inte lätt att lyckas välja rätt dag
  • Heidi1
    takida skrev 2012-02-17 22:04:23 följande:
    Shit, gav mig just in i att läsa ikapp sisådär en 30 sidor men inser att jag inte orkar.... Men han iaf med att se att vi har några nya i trådenGlad samt att ni diskuterat om alla rötägg som finns därute. Jag går nog tvärtemot strömmen där. Visst har jag träffat ett o annat stolpskott men de allra flesta har vart riktigt bra killar, som jag sen dumpat för att de vill alldeles för mycket alldeles för fort. 
    Levde 10 år tillsammans med en man som satte mig på en piedestal o nixpix inget jag vill vara med om igen.

Håller med dig, det finns bådde och där ut.
    Inget kul att sitta på en piedestal, förstår att du inte vill göra det igen 
  • Heidi1
    Glädje58 skrev 2012-02-17 22:08:17 följande:

Testa och rapportera till oss, Live... Glad
  • Heidi1
    Racer x skrev 2012-02-17 22:14:19 följande:
    Fattas bara att det är en hög med 20 åringar att välja på ...

Men det har väl du inget imot om det är ett gäng med 20 åringar
  • Heidi1
    Glädje58 skrev 2012-02-17 22:18:15 följande:
    Stör det er om jag äter lite glass under tiden?  Flört

Glass hade varit gott 
  • Heidi1
    NatalieH skrev 2012-02-17 22:33:02 följande:
    Va fan nu är det en kille som vill planera en dejt med mej fast vi knappt har sagt nånting till varandra Vill faktiskt prata lite grann innan iaf, tror inte han är min typ alls som det verkar på hans sida

Ibland kan det vara bra och testa något nytt
  • Heidi1
    Kasperina skrev 2012-02-17 22:52:18 följande:
    Har läst igenom alla massa sidor som tillkommit under kvällen och förstår inte riktigt OT-diskussionen. Om man nu ska peppa varandra för att klara nätdejting så MÅSTE man vara OT. Tvivlar starkt på att det funkar att nätdejta och bara ha nätdejting att prata om...

Speeddating låter kul - det ska jag testa när jag får tid

Nu ska jag slita mig så att jag kan skriva ut lite jobb att ta med till mamsen i helgen och packa åt mig och lilleman inför resan dit. Inser redan nu att det inte är någon ide att försöka läsa ikapp på söndag när jag kommer hem

OT diskutionen var bara en av våra konstiga diskutioner vi kan ha här, inte meningen att man ska förstå allt
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!