Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (cocacola) skrev 2012-02-25 13:52:59 följande:
     Du får träffa någon IRL istället, bara du fortsätter att uppdatera oss. Tråkigt om du inte känner igen dig själv, det finns inte möjlighet att byta medicin? (har ju ingen aning om vad det är för någon). Klart att du inte ska hålla på med någonting som bryter ner dig. Du får testa speedating eller något kanske?
    Nej, jag är tvungen att köra på den kuren. Men ändå glad för att jag får leva  Solig
  • Glädje58
    Cosan skrev 2012-02-25 14:40:29 följande:
    ... Jag hoppas verkligen du kommer att fortsätta skriva lite i tråden, jag uppskattar dina inlägg mycket Glad

Kram på dig 
    Jag kommer nog inte att kunna slita mig från den här tråden Glad
  • Glädje58
    Legacy skrev 2012-02-25 16:50:36 följande:
    Jajemen det brukar jag köra på katterna, hela tiden
    Ingen som har provat detta på killar som beter sig lite illa på krogen haha.... En liten spark i ljumsken Drömmer
  • Glädje58
    Anonym (Färsking!) skrev 2012-02-25 20:30:27 följande:
    Första gången här med Lotta och Christer var ungefär lika spännande som att se gråsten förflytta sig
    Kändes som att flyttas tillbaka 25 år tillbaka  Foten i munnen
  • Glädje58
    Glädje58 skrev 2012-02-25 20:57:59 följande:
    Kändes som att flyttas tillbaka 25 år tillbaka  Foten i munnen
    Snacka om att det var klockrent med antikrundan som värderade dem  Glad
  • Glädje58
    Smecker skrev 2012-02-25 21:14:06 följande:
    Schlager? Melodifestival? Vad är det?
    En tävling i musik. Det finns två läger, det ena röstar på det de gillar mest och det andra lägret röstar på den de tror kommer vinna i den internationella finalen längre fram i vår. En final som blir värre och värre för varje år.  Glad
  • Glädje58
    Smecker skrev 2012-02-25 21:19:53 följande:
    Det finns ett läger till, de som bojkottar skiten.
    Haha....  Ni är rätt många va?  Glad
  • Glädje58
    Legacy skrev 2012-02-25 21:18:16 följande:
    Ispåse på pannan! Varför kom jag inte på detta tidigare det är som en orgasm! Aah kyla
    Det med ispåsen ska jag komma ihåg om jag inte får till en orgasm med min framtida kvinna  Skrattande
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!