Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

NatalieH skrev 2012-02-22 17:11:31 följande:
    Allting, hade ganska lång text men verkar inte vara rätt personer som blir tilltalade av texten så jag tog bort allt och skrev typ bara att jag har två barn och bor utanför uppsala.
    Sen att jag söker mitt livs kärlek. 
    Låt den ligga nån vecka eller två för att se hur det går. Sen kan du ändra igen. Jag ändrar flera gånger i månaden. Allt i från seriöst, till visioner och ren blajja
  • Glädje58

Är på jobbet nu och skulle fylla i ett datum. Herregud, nästa vecka är det redan mars månad . Våren står runt hörnet och väntar. Vad härligtSolig

• Glädje58
    NatalieH skrev 2012-02-22 17:46:59 följande:

Vi har ju en kompis dejt på fredag
    Det ska bli kul att träffa nån från tråden  

Lite mer fakta om det här...  Glad
  • Glädje58
    allmänblandad skrev 2012-02-22 18:38:02 följande:

...Jag bör nog ha ett bättre foto, där jag inte står som en planterad pinne....

Jag tänker på din profilbild här... är det din näsa man ser på bilden?  Skrattande
  • Glädje58
    Madida skrev 2012-02-22 18:48:03 följande:
    Jag fick hastigt och lustigt en dejt inplanerad imorgon. Och den skedde på det traditionella viset, han bjöd ut mig face to face. Jag som sällan blir generad blev verkligen generad. Inför min närmsta chef skedde detta. Hahaha, blir röd om kinderna bara jag skriver om det

Känns det bra?
  • Glädje58
    Smecker skrev 2012-02-22 18:51:01 följande:

Jag skall försöka vara mer diskret nästa gång. Var det fallskärmslandningen som var too much?

Madida: Inte själva grejen med fallskärm, men att du landade på min chefs huvud var lite sådär...
  • Glädje58
    Cosan skrev 2012-02-22 18:54:19 följande:
    Hahahaha, av många anledningar. Eller vad sägs om att hon inte besökt min profil.

Det låter ju lite sådär faktiskt. Om hon nu inte är helt galen vill säga {#emotions_dlg.djavulsk}
  • Glädje58
    kristinah skrev 2012-02-22 19:13:09 följande:
    Cosan - du är MIN! Lika bra du planerar in en flytt det närmsta halvåret

Cosan skrev 2012-02-22 19:24:10 följande:
    KyssKyssKyssHjärtaHjärtaHjärta
    Då förklarar jag härmed kristinah och Cosan som man och hustru

Solig  Hjärta  {#emotions_dlg.flower}  Skål  {#emotions_dlg.djavulsk}  Gravid  Baby  Nalle  Skrikandes
  • Glädje58
    gröna hönan skrev 2012-02-22 19:33:13 följande:
    kan ni hjälpa mig att tyda detta?:
    "jag läste ditt presentation men jag skulle veta mer om dig.jag trännar också , men tyvärr kan jag inte springa så mycke eller jogga :(vill du veta er om mig, då frågar du mig, jag kommer svara dina frågor ärlig.jag försöker att följer de , men du vet att det är inte enkel . jag läser de då och då för att komma ihåg de (påminnelse )hur har du haft i helgen?"
    Låter precis som en figur här på fl  Skrattande  (han har dock flera konton här)
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!