• Heidi1

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Glädje58 skrev 2012-02-18 20:58:44 följande:
    Men nu svarade hon mig  Glad   Hon är helt klart kategori 5

Härligt Då måste hon ju vara intresserad iaf
  • Heidi1
    Glädje58 skrev 2012-02-18 21:05:20 följande:
    Knappast, men det gäller att skriva så hon nästan är tvungen att svara  Skrattande

Jag kommer ihåg att en kvinna skrev till min andra profil (idioten) och tyckte både det ena och andra, dessutom så ville hon inte konversera med män utan foto, vilket jag saknade. Jag lyckades hålla igång samtalet fram och tillbaka minst tio gånger. Hon som inte ville prata med de som saknade foto haha...

Hehehe din buse
  • Heidi1
    Glädje58 skrev 2012-02-18 21:15:45 följande:
    Jag ska ut i regnet och jobba lite. Hon hör inte av sig mer tror jag. Jaja, pulsen gick upp till en skön nivå i alla fall... Drömmer

Ha det så trevligt i regnet
  • Heidi1
    Pia Merilin skrev 2012-02-18 21:23:10 följande:
    ja frågan e om d finns någon därute i dejting djungeln...

det finns många, sen ska man bara lyckas hitta rätt
  • Heidi1
    Racer x skrev 2012-02-18 21:26:22 följande:
    Var inne på hp och såg att jag hade haft besök. Men inte ens något mail. Och jag hann se att någon i tråden var online .

det är iaf inte jag som är online
  • Heidi1
    Racer x skrev 2012-02-18 21:28:43 följande:
    Nope, har valt att bara visa skånska töser av dom som är online, så det är nog inte så svårt att gissa vem det är.

Nä då är det inte så svårt att gissa
  • Heidi1
    NatalieH skrev 2012-02-19 09:03:53 följande:
    Ett tips till alla, jag svarar aldrig på mail från en person eller mailar till en person som inte har nån presentation eller nånting. Tror inte jag är ensamen
    Hur ska jag då kunna bli intresserad och nyfiken på personen? 

Jag är skit kass på att skriva presentation, men en väldigt liten har jag iaf
  • Heidi1

Lite stav fel gör inget, vet själv att jag stavar lite fel. Dock har jag lättare att se om någon annan har stavat fel än när jag själv har stavat fel.  

• Heidi1
    NatalieH skrev 2012-02-19 17:59:44 följande:
    Tror jag måste bege mej här ifrån med mina stavfel och särskrivningar

Du det får du inte, jag stavar fel och så med
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!