Baginbox skrev 2011-08-14 23:44:17 följande:
Om en man hade skrivit att han hittade ett "ungt exemplar" som han "smakade lite på" men att det inte är aktuellt med något mer så är min fördomsfulla uppfattning att han hade fått sina fiskar varma. Alltså, sexuell objektifiering gäller enkelriktat. När en kvinna skriver så så uppfattas det nästan som lite gulligt. Jag tolkade ditt statement som att du hittat en liten unghunk som minsann bekräftade dig men som bara var lite ball för stunden och absolut inget som var något att ha i längden. Jag kan ha missuppfattat det, har jag det?
Men alltså du, det där var sagt med en himla massa glimt i ögat. Och när du skriver "Jag tolkade ditt statement som att du hittat en liten unghunk som minsann bekräftade dig men som bara var lite ball för stunden och absolut inget som var något att ha i längden" så har du ju lagt in 78453 värderingar och tolkningar som jag inte sa.
1. Han bekräftade mig, precis som jag bekräftade honom
2. Att det aldrig skulle bli något var väldigt ömsesidigt.
Och jag kan LOVA dig att hade du skrivit samma sak efter att ha varit på en fest hade jag bara skrattat och gjort en "tummen upp".
Så du är mer än välkommen att sexuellt objektifiera någon ung förmåga ästa gång du är på fest