ulfsas skrev 2011-08-25 22:51:32 följande:
Inte helt lätt med dejting....man skall spela svår, verka vara upptagen, inte ringa på 3 dagar efter en dejt läste jag i en tråd.....osv osv.
Lättast vore om man nöjde sig som solo.....
Har hittat en ovanligt fin tjej på FB som jag aldrig ännu träffat.
Hon frågade mig om att bli ''vänner'' på FB. har chattat en hel del nu men jag vet ännu inte vad den damen vill eller varför hon ville ha mig som FB vän....hittar henne inte på Hitta o.dyl heller. Verkar inte finna s någon tjej med det namnet i Stockholm m omnejd. Mysko.
Har föreslagit en fika men det kom något i vägen i torsdags. Sedan kommer jobb och barn ivägen och det drar ut på tiden så tjejen hinner kallna......skit också.
Men jag har inte sagt nåt om att spela svår och inte höra av sig. Sånt är trams. Men vill en man befrukta mig (inte bara ha sex utan faktiskt göra mig gravid) på första dejten så blir jag rädd
Att hon inte finns på hitta o.s.v. är väl inte konstigt? Det gör inte jag heller och jag finns i högsta grad.
När det gäller att nåt hela tiden kommer emellan... det KAN ju faktiskt vara så även om bitrra jag bara tar det som bullshit! Särskilt om det är upprepade gånger.
Fråga henne rätt ut då?! VILL du träffa mig?