Inlägg från: FjärilVingad73 |Visa alla inlägg
  • FjärilVingad73

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Glädje58 skrev 2012-03-03 22:21:32 följande:
    Precis så känner jag också Solig
    Solig
  • FjärilVingad73
    Legacy skrev 2012-03-03 22:35:05 följande:
    ALlt hon sa rann av mig som en gås nästan men just mormor och vara sjuk men hon HAR ljugit innan om att folk varit döende för att jag ska ta kontakt sen isade det sig i 100% av fallen att så inte var sant.

Så jag vet ju varken ut eller in här, jag borde lägga mig innan jag börjar gråta jag orkar inte prata mer idag.Bajsmamma bajsdag. Förlåt att jag sabbar stämningen såhär men jag vet att ni bryr er ju så jag ville bara ha lite stöd. Om jag dyker upp den och skriver osammanhängande meningar så har jag väl börjat lipa ändå snälla ha överseende med det   
    Du sabbar inte stämningen! Vi finns väl till för både bra och dåligt, kan jag känna! Jag har också öst ur mig ledsamheter här, och det har känts bra med stöttande ord.

Kram! Hjärta
  • FjärilVingad73
    Smecker skrev 2012-03-03 23:15:09 följande:
    Ring läkaren, byt medicin omedelbums. Tänk på att följa läkarens ordination vid utsättning.
    Bubsan skrev 2012-03-03 23:18:40 följande:
    Då har du alltså ätit i 2 månader, då borde det vänt, men du ska inte avsluta tvärt, man ska trappa ner när man slutar, ring din läkare och hör med han/hon.
    Kämpar själv med depression, äter en annan variant och bävar för den dag då jag ska trappa ner. Men den funkar för tillfället och det är inte läge att sluta än...
  • FjärilVingad73
    Bubsan skrev 2012-03-03 23:44:05 följande:
    Hahahah jag har aldrig påstått mig va speciellt duktig på mulitasking

Jo i vissa avseenden kan jag

Jösses 17 st, haha jag har max 4-5 igång
    Jag har alltid maxantalet på gång. 30 får man ha.

Vänta nu, det är säkert därför jag förlorar mot Smecker jämt! FAN!
  • FjärilVingad73
    Smecker skrev 2012-03-03 23:46:08 följande:
    För den som är trött på livet och vill få pisk i WF: Thiadon
    Och tro mig, pisk får man!!! Drömmer
  • FjärilVingad73
    Glädje58 skrev 2012-03-04 00:08:19 följande:
    Jag känner inom mig att det är fel med tabletter. Jag kan under justa förhållanden klara mig bra ändå, utan piller.

Det som sänkte mig och fick mig att tro på läkaren att jag skulle börja med antidepp, berodde på lite för mycket negativa händelser på kort tid...

Dels så har jag två sorters cancer, jag äter medicin som hjälper mig jättebra. Det är dock vissa biverkningar som är lite jobbiga, men jag överlever :)  Jag försöker på olika sätt att inte tänka på min sjukdom. Ett sätt är att motionera genom gym och gruppträning. Det är jättekul och härligt för mig. Jag känner mig mycket friskare och faktiskt lite mer attraktiv.

För fem månader sedan fick jag en skada i foten som gjorde att jag inte kunde vara med i gruppträningen och det var jäkligt tråkigt. Sen efter det fick jag värken som gjorde att jag fick lägga ner all träning. Efter en månad var jag helt nere under isen. Märkte hur viktigt träningen var för mitt välbefinnande.

Ovanpå det fick pappa en hjärtinfarkt strax innan julafton. Min bästa vän blev inlagd på sjukhus på nyårsafton och jag fick ta hand om hennes pojk. Månaden efter gjorde jag slut med min vän efter vissa saker hade inträffat. Det var väldigt sorgligt.

Jag hade tagit ledigt för att studera nu i februari, men fick skjuta upp det till hösten. Detta pga av värken. Studerar till massageterapeut och kan inte använda mina händer sedan tre månader tillbaka pga värken.

Jag bor sedan några år på en ö och lever isolerad. Jag längtar så in i bänken efter att få flytta in till stan och träffa lite människor. Kommar ut lite grann utan att man behöver åka en massa mil fram och tillbaka.

Och sen det här med nätdejting. Det är så himla überfel för mig. Jag mår bara dåligt av det, det händer ju för tusan inget.

Det finns säkert mer att ta upp men det jag nämnde här räckte för att jag skulle lägga mig ner och bara säga ja till medicinering. Jag är i grund och botten en väldigt positiv människa, men i bland blir det för mycket...
    *stor varm kram*
  • FjärilVingad73
    Legacy skrev 2012-03-04 21:57:37 följande:
    Men hur var det nu ska jag alltså ligga med honom så jag har kvar slampsstämpeln?
    Måste du fråga, kvinna!

Klart du ska vara slampig, tänk på ryktet för oss i tråden!!

• FjärilVingad73
    Glädje58 skrev 2012-03-04 22:39:23 följande:

Till skillnad mot andra dejtingtrådar så främjar vi sex. Man vill ju ligga bra till
    Oja, väldigt bra till vill vi ligga...
  • FjärilVingad73
    ulfsas skrev 2012-03-05 09:20:02 följande:
    Blir du sugen på en kopp kaffe så är det bara att svänga förbi. Om det sedan blir att sitta ute på altan i solen eller om man måste å in blir en senare fråga. Bor i Sundbyberg och är hemma och pluggar hela dagen om du undrar.
    Pluggar?!
  • FjärilVingad73
    ulfsas skrev 2012-03-05 09:43:20 följande:
    Japp, var 6e månad så blir man testad i en simulator samt lite muntliga frågor också. Om man inte klararvdet hela så får man en chans till, därefter sitter jobbet löst. Man flyger mestadels runt med olika fel på planet, mototbrand, tryckfall samt olika inflygningar med endast en motor som fungerar. Det hela tar ca 7 timmar varav fyra i simulatorn. När man är klar så återvänder man till livet i 6 nya månader. Klart att det är en press. 6 mån 6 mån osv
    Oj, det är ofta! Men ifs, det är ju ett enormt ansvar ni piloter har...
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!