Inlägg från: FjärilVingad73 |Visa alla inlägg
  • FjärilVingad73

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Legacy skrev 2012-03-02 21:52:46 följande:
    du får lånk!
    Tack för länken! Cool
  • FjärilVingad73
    Legacy skrev 2012-03-02 21:59:52 följande:
    Du är godkänd
    Skål
  • FjärilVingad73

Nähe, lite skönhetssömn på det här, tror jag!

• FjärilVingad73
    Smecker skrev 2012-03-02 23:10:54 följande:
    De vill ha en jämställd ödmjuk man som är sådär manligt bestämd och tar för sig. Och så undrar man varför schizofreni ökar bland unga män.
  • FjärilVingad73
    Night sky skrev 2012-03-03 03:27:32 följande:
    Klockan är nu ja...ni ser själva. Men iallafall jag har kommit hem igen... och polisen behöver inte blandas in

Men hallå! Sen när har att träffas över lite te och Guitar hero varit slampigt!?
    Vad tror du om mig egentligen?

Och hur tänkte du nu?

Godnatt! 

Det var länge sen jag såg en rapport innehålla färre detaljer! Obestämd

Mer slampighet!!!! Skrikandes
  • FjärilVingad73
    Night sky skrev 2012-03-03 09:24:41 följande:
    Fjärlivingad73: Hehe.. har faktiskt inte så mycket mer detaljer att ge Det var faktiskt väldigt barntillåtet. Det närmsta nåt slampigt var en kram och lite närkontakt i form av lite låtsas "bråk" när jag vart arg när han retades när vi spelade guitar hero
    Så han var faktiskt väldigt gentlemannamässig, möte mig vid bilen när jag kom och följde mig till bilen när jag skulle åka. 
    Jo, han sa att jag kunde sova över om jag tyckte det var sent att åka hem, där kunde det ha blivit nåt slampigt... men jag valde att åka hem, trist kanske du tycker... men så blev det
    Lite mer nöjd med detaljerna?  
    Hehe, ja nu är jag nöjd med detaljerna!

Kan faktiskt vara heeeelt okej att det inte är slampigt alls ibland!
  • FjärilVingad73
    Night sky skrev 2012-03-03 09:50:33 följande:
    Tja, nån gång måste man testa att inte slampa sig och se hur det är
    Inte för ofta dock!
  • FjärilVingad73
    Night sky skrev 2012-03-03 09:55:32 följande:
    Ja okej då.. lite tråkigt var det nog. Men nu har jag testat iallafall
    Tried it, didn´t work...

Typ!

• FjärilVingad73
    Legacy skrev 2012-03-03 21:04:38 följande:
    Ja... jag vet inte hur jag ska hantera det bara. Jag är ledsen just nu som faaaan. Gråter gå och sova kanske.... skitdag.
    Varm kram!
  • FjärilVingad73
    Glädje58 skrev 2012-03-03 20:14:17 följande:
    Det var så himla ledsamt att läsa ditt inlägg i den andra tråden och måla ut några av oss som luder. Du skrev att vi till och med skrev ut det själva att vi är luder.

Hur kommer du fram till något sånt? Jag förstår inte...

Om alla skulle vilja, så skulle det vara intressant att höra hur många vi har legat med det senaste halvåret.

Jag har inte legat med någon på tre år i alla fall.
    Enkel hjärna kommer med enkla ord. Han har antagligen bara mött riktiga prostituerade i sitt liv, inte riktiga personer med riktiga behov och känslor som vissa andra av oss...

Jag tänker inte avslöja antalet älskare det senaste halvåret, men jag säger såhär: jag har haft jävligt många år att ta ikapp! Och jag ångrar INGENTING!
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!