Inlägg från: Smecker |Visa alla inlägg
  • Smecker

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

starchild81 skrev 2012-01-11 11:41:41 följande:
    Some people care too much, I think it's called love.
    -- Winnie the Pooh
    Restraining orders are just another way of saying "I love you"
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Smecker

En sån här skall jag ha på mig nästa gång jag möter grannen i trapphuset..

• Smecker

Whenever I date a guy, I think, is this the man that I want my children to spend their weekends with?

Rita Rudner

• Smecker
    Heidi1 skrev 2012-01-11 13:05:47 följande:
    finns inget värre med personer som dränker sig i parfym. huvudvärk delux
    Grannen under har gått på den där Axe-reklamen. Använder halva flaskan innan han skall gå ut.. jag fick ett jävla astmaanfall senast i trapphuset.
  • Smecker
    Glädje58 skrev 2012-01-11 17:38:21 följande:
    Då är frågan om det är mirakelmedicinen för mig? Har inte haft sex på tre år, kommer jag att få uppleva det framöver, kanske... De tabletter jag fick skulle kunna ta bort suget efter sex och jag kan börja leva lyckligt igen. Fan va svårt, vill ju ändå hoppas att jag ska träffa någon.

Hur lång tid sitter den effekten kvar om jag slutar med pillren?

Tabletterna fasas ut, man får aldrig sluta tvärt. Påverkan på sexlivet sitter i tills man slutat helt med dem. 2-4v brukar det ta.
  • Smecker
    Anonym (Skrivkramp) skrev 2012-01-11 17:55:04 följande:
    Hon bytte ett tag till Voxra och då blev det bättre (sexlivet alltså, eller egentligen allt), men här i höstas så föll hon tillbaka i samma trall som innan hon började med antideppresiva, så hon vart tvungen att börja ta tabletterna hon hade innan Voxra igen, med klent intresse för sex.

Voxra är egentligen en komplementmedicin som skall tas tillsammans med andra preparat. Förvånar mig inte att det inte funkade länge för henne på bara Voxra, tyvärr
    Glädje58 skrev 2012-01-11 18:01:00 följande:
    Är Voxra en starkare kur?

Det är en annan typ av medicin, om jag inte minns fel räknas det inte som en SSRI-medicin. I övrigt se ovan.
  • Smecker
    Heidi1 skrev 2012-01-11 18:02:22 följande:
    så nu har man nycklarna till lägenheten så då kan man börja flytta lite imorgon :-:

Yeah!
  • Smecker
    Anonym (Skrivkramp) skrev 2012-01-11 18:08:42 följande:
    Svagare tydligen eftersom dom inte hjälpte full ut, men jädrar vilken fart det var på samlivet medan hon åt dom.

Det var som på den gamla goda tiden!!!

Tyvärr bara för nån månad, sen blev det som dom sista 8-10 åren igen.

Seriöst, be dem byta mot någon annan sort och prova. Hon vill väl med ha ett samliv?
  • Smecker
    Laurora skrev 2012-01-11 18:11:52 följande:
    Fick Voxra ett tag, de var de enda som man blev märkbart uppåt av, men efter ett tag höjde de dosen för att få samma effekt liksom. De är väl egentligen de bästa tabletterna jag provade mig igenom. (försökskanin nästa liksom )

Laurora skrev 2012-01-11 18:51:46 följande:
    Åh nej såklart! Jag har ju tryckt på DISASTER inte CLEAN!

Men den fekjar ju uppenbarligen någon form av party. Ska se om den kanske kan hinna lära sig hämta öl i kylen tills i mars? (mest troligt: inte) 

Skit i ölen, den kan man inte hångla med. Du får lära den lite ANVÄNDBARA trick
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!