Inlägg från: Smecker |Visa alla inlägg
  • Smecker

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

s07 skrev 2012-01-10 18:48:17 följande:
    Moral?
    För min högst personliga och privata del så anser jag att jag skall ägna mig åt en kvinna i taget. Jag kan prata med flera, men dejtar inte en ny innan jag är säker på att det inte blir något med den första eftersom jag anser att hon har rätt till 100% av min uppmärksamhet och inte skall behöva dela mitt intresse med andra.

Hur andra gör är deras problem och jag lägger inga värderingar i det, jag gör som det jag själv anser vara rätt för mig så får andra göra vad som är rätt för dem. 
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Smecker
    IeIIebror skrev 2012-01-10 18:55:55 följande:
    samma här, räcker med att datea en åt gången, sen är jag öppen med att jag småflirtar med andra :)
    Prata med andra på nätet medan man dejtar en får väl anses okej, i alla fall tills det blir något seriöst med dejten. Däremot dejta flera olika fram och tillbaks är väl lite sådär. Tycker jag högst personligen.
  • Smecker
    IeIIebror skrev 2012-01-10 19:05:50 följande:
    jag har flirtat med en sedan i februari, sen har jag haft ett par mellan som har varit halvseriösa, under dom perioderna så har jag och flirten enbart kört kompisprat. nu är vi båda singlar och då skulle nog farmor vända sig i graven om hon hörde oss Demon
    *kollar inboxen* Jag säger inget så har jag inget sagt.. Oskyldig
  • Smecker
    NatalieH skrev 2012-01-10 19:23:58 följande:
    Haha, står sen i inbjudan, Medtages borrmaskin, skruvmejslar, såg och andra vertyg som kan vara bra att ha.

Blir kul att se dig borra när du druckit upp min whiskey
  • Smecker
    NatalieH skrev 2012-01-10 19:35:23 följande:
    En erfarenhet rikare blir jag om inte annat, men tror inte Laurora blir så glad för den hjälpen

Glädje58 skrev 2012-01-10 19:38:03 följande:
    Sen kommer frågan... NatalieH, vad är det bredaste hålet du har borrat?  Skrattande
    Skrattande

SkålSkålSkålSkålSkålSkålSkålSkålSkålSkål

Borra nu!!
  • Smecker
    NatalieH skrev 2012-01-10 19:45:35 följande:
    Haha bredaste?!!
    Om man inte håller borrmaskinen rakt och i samma vinkel hela tiden medan man borrar i betong tenderar hålet att bli lite.. umm.. "bredare"..? än man tänkt sig..
  • Smecker
    NatalieH skrev 2012-01-10 19:49:17 följande:
    Mmm fattar nu
    Sånt fattar man när man som ny på jobbet borrar i jävligt sandigt betong.. och får gå och be chefen om betongplugg 2 strl större än man tänkt sig Obestämd
  • Smecker
    Glädje58 skrev 2012-01-10 20:31:49 följande:
    Han ville även att jag skulle börja med serotonin-höjande medicin SSRI. Är det någon av er som har någon erfarenhet av sånt?
    Antidepressiva. Farmakologin gör sig påmind.. vad är det du vill veta?
  • Smecker
    Glädje58 skrev 2012-01-10 20:34:51 följande:
    Om det är bra. Jag är otroligt negativ till medikamenter
    Finns för- och nackdelar med all medicin. Har ni diskuterat något särskilt preparat eller bara allmänt? SSRI är bra mot långvarig nedstämdhet, dystymi eller depression. Ibland har man svårt att bryta sånt själv, då är SSRI att rekommendera. Eventuellt komplettera med psykoterapi beroende på vad depressionen/dystymin beror på.
  • Smecker

Det går att ta det i inboxen om du känner för det.

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!