Inlägg från: Cocacola |Visa alla inlägg
  • Cocacola

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Vad lugnt det är i tråden idag då...

Ganska lugnt här med för den delen, behövde en lugnare dag efter allt flängande. Passar på att rensa ut en massa tidningar och annat som ändå ska gås igenom. Blir nog rensande i nån timme till idag.

Vad pysslar ni andra med?

• Cocacola

Näckrosen: Den behöver du inte fundera mer på iaf. Redan två till på G? Du ligger i haha... Kul!

• Cocacola

Hmm, två killar som börjat chatta igen nu inatt som det varit tyst från ett tag. Jahaja...

• Cocacola

Jodå, lite händer det allt... Hade ett intressant mejlande och chattande i början på veckan också men sen vet jag inte riktigt hur det gick. Är iaf inte jättebra på att ligga lågt men halvlågt... :P

Har lite dåligt samvete för att jag inte hört av mig till J på hela hans första semestervecka också men jag vet ju fortfarande inte när jag hinner ses. Det hänger lite grejer i luften som ska planeras in först, men där det ena ger det andra och det första förhoppningsvis bestäms på måndag morgon. Dessutom har jag massor som lär hinnas med innan barnen kommer tillbaka så jag tror det får bli en lekparksdag med barnen typ nästa vecka eller veckan efter det. Ju förr desto bättre dock, och jag borde träffa honom en gång innan och gå en sväng men vi får väl se hur det blir.

• Cocacola

Konstaterade att killen jag dejtade förut ville snacka i natt, hade ett gäng missade samtal. Så nice röst så det var ju synd att jag missade, får väl se om han vill snacka ikväll. Han gör mig i vilket fall en smula förvirrad, vad vill han egentligen? Undrar om han ens vet det själv...

• Cocacola
    Night sky skrev 2012-07-23 12:16:23 följande:
    Hehe...håller med dig fullständigt

Jag är ju lite kortare än er med mina 165cm så en kille på 194cm blir liiite långt för mig, men hellre längre än kortare i det här avseendet
    Han hävdar dock att mina 165 är perfekt... så jag får väl lita på det då haha!
    Nästan lika som mig då, är 1cm kortare.

Tycker också det känns lite väl långt men jag kan ju ha fel. De senaste två har ju varit 176 bägge två, passar mig perfekt men det är inget krav direkt, haha...
  • Cocacola

Behöver hitta ett sätt att hantera denna innerligt dryga väntan på att få allt klart med boendefrågan, gah! Just nu kan jag inte göra annat än att vänta... Först på att det ska bli onsdag kväll för att du få veta om jag kan åka ner och kika, förhoppningsvis denna vecka och annars måste jag vänta minst 2 veckor från nu. De vill inte bestämma något innan vi har träffats. Dels för personkemin och dels för att se om jag verkar kunna bo i skogen. Sistnämnda gör jag ju redan så det borde jag ju rimligen kunna tycker jag... :P Stället verkar bra och jag får troligtvis hyra men om jag inte får det vore det ju bra att veta det så tidigt som möjligt. Hade velat ha detta klart för längesen, mindre än en månad kvar innan vi flyttar dit. Tar några djupa andetag...

• Cocacola
    Smecker skrev 2012-07-23 12:48:53 följande:
    Knappast, inte utan mer info.
    Äsch då, räcker det med att tala om att jag hade ett väldigt nöjt ex? Oskyldig
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!