-
Jag tycker att du kan skicka ett.takida skrev 2012-07-29 11:50:47 följande:Jag har fan inget tålamod, och nu tjatar jag om min dejt igen. Killen ville ha tid att tänka ju och skulle höra av sig. Nu har det gått en vecka är det då helt fel att skicka ett sms och bara fråga hur han mår? Eller är det för tidigt?
-
Tror faktiskt att de senaste dygnen var bra för mig. Blev ju påmind om gammalt skit, sånt jag sällan tänker på för att jag helt enkelt är "klar" med det. Snackade iaf genom onsdagen med min barndomskompis igår och vad det påmint om. Hon påminde mig om andra saker så jag fick lite att tänka på, hur allt hänger ihop och hur jag blivit som jag blivit. Hon påminde mig om en grej som måste ha hänt ngefär ett år innan den där misshandeln och jag insåg att hela den händelsen är orsaken till att jag inte sa något till någon när jag blev misshandlad. Kommer fortfarande aldrig säga till någon vem det var. Han var heller varken den första eller sista som slagit mig men det var så sjukt oväntat och brutalt. Längesen och inget jag tänker på särskilt ofta längre men vist har det satt sina spår. Men att tänka på allt gammal och jämföra med läget idag har dragit ner in stressnivå rejält. Mår faktiskt riktigt bra. :)
Har för övrigt pillat iväg ett konkret förslag på när vi kan ses till killen jag dejtade, frågan är om jag får ett konkret svar? -
Tänkte försöka undvika såna framöver. :)ulfsas skrev 2012-07-29 13:55:45 följande:Hoppas det inte blir någon mer som slår dig
-
Tack!Näckrosen skrev 2012-07-29 17:35:57 följande:Cocacola: vad starkt av dig att ta tag i och prata igenom allt du varit med om! Det beundrar jag. Modigt också att våga gå på en date till.
Håller med ulfsas: hoppas verkligen att ingen slår dig igen.
Hoppas du hittar någon som älskar och respekterar dig!
Lycka till!
-
Den känslan hade jag för någon vecka sen, sjukt jobbigt! Hoppas den släpper när ni ses, stort lycka till!Anonym (Flax) skrev 2012-07-29 17:32:55 följande:Jag har träffat ett par stycken men aldrig varit så stressad som nu, känner mig som en idiot och avskyr det.
-
Håller tummarna på ett trevlig svar som gör dig klokare! ;)takida skrev 2012-07-29 20:13:04 följande:Jag drog iväg ett sms till honom. Tänker att får jag inger svar så har jag ju mitt svar och kan då sluta lägga energi på att fundera.
Och på torsdag blir det dejt för mig;) Rebounddejter is the shit! -
Have fun! Nära är bra om det blir bra men kan ju bli jobbigt också... Lycka till!Madida skrev 2012-07-29 17:56:35 följande:Nej! Celibat är inget för mig! Har bokat mig en dejt imorgon. Med en total nykomling. Kul
-
Men ååååh!!

Vad fan vill han egentligen? -
Japp, har fortfarande en hel del att ta itu med men stressnivån är betydligt bättre och fortsätter att gå åt rätt håll. Betar av orsakerna bakom bit för bit. :)takida skrev 2012-07-29 21:47:26 följande:Härligt att höra att du mår bra och att din stressnivå sjunkit.
Du måste ta hand om dig vet du ju
-
It´s the reality I know... Fastnade på ordvalet riktigt hemskt och känner att det kunde varit värre, kanske för att jag vet att det många ggr kunnat sluta på ett helt annat sätt än det gjorde? Har iaf lärt mig massor, både om mig själv och andra. På gott och ont.lemonina skrev 2012-07-30 00:03:46 följande:Hej hörrni
Nu har jag läst så mycket jag orkar här.
Cocacolan: Vet inte allt du gått igenom men det låtet riktigt hemskt. Skönt att du kan bearbeta allt, men tråkigt att du träffade en kille som påminde dig om skiten. Du får skriva av dig här hos oss. Kraaam
Takida: Ja jag skulle gjort som du tror jag och skickat ett sms för att kunna gå vidare, vilket du verkar ha gjort. Date dags snart igen
Jag har ingen date på G vilket känns skönt. Göteborgaren och jag har sms:at varje dag och han vill att jag ska komma dit på besök, men nu snart åker han på semester i en vecka. Känner både att jag vill men ändå inte
Tänk ifall jag blir kär, eller tänk fall han blir kär och jag inte blir det eller ännu värre tänk ifall jag blir kär och han inte blir kär. Vilket dilemma haha. Tänk om jag aldrig mer kommer att bli kär för att jag är livrädd!!! Jag kanske borde hålla mig singel ett tag och inte dejta alls. Åh jag är förvirrad!
Den där killen ja... Bearbetning pågår. :P Måste ta itu med honom nån dag också, men ska nog vänta tills jag hunnit reflektera över allt gammalt som cirkulerar i huvudet.
Hur går det med göteborgaren?