Inlägg från: Vanilla ice queen |Visa alla inlägg
  • Vanilla ice queen

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

lemonina skrev 2012-06-14 13:58:46 följande:

Haha ja jag antar det. Men han måste ha raderat mitt nummer då han trodde det var syrran som ringde. För mig gör det ingenting. Tänkte bara att han måste ha blivit bra förvånad om han dykt upp vid puben och förväntat sig att se sin syrra så sitter jag där istället. Ville egentligen bara ha honom som vän då jag tyckte vi hade grymt kul när vi var ute ihop senast.

Hahaha, men trist om han var rolig som vänn. Är det bra uteliv i Örebro? Jag har mycket ärenden där och tänkta försöka att putta ihop dem på samma dag och åka dit
    Screw you guys i'm going home!
  • Vanilla ice queen
    Smecker skrev 2012-06-14 14:03:29 följande:
    Självförvållat, du vet.. Drömmer

Jo men visst. Jag har haft mina möjligheter men tackat nej så det är högst självförvållat.
  • Vanilla ice queen
    lemonina skrev 2012-06-14 14:04:45 följande:
    Det är jätte bra uteliv här:) Finns gott om pubar och klubbar. Hör av dig om du vill träffas när du kommer hit skulle vara jätte kul:) Jag kan styra dig i nattvimlet!

Låter görbra Absolut jag säger till när jag vet när jag ska dit vore ju jättekul att få ett ansikte på någon i tråden även om jag har två på FB
  • Vanilla ice queen

Javisst ja, jag har fortfarande inte fått sommarschema har endast fått för nästa vecka då jag börgar men ska få hela på måndag. Min chef är sååååå omtyckt av sommarpersonalen just nu

• Vanilla ice queen
    Smecker skrev 2012-06-14 14:06:44 följande:
    Tänk alla möjligheter du hade kunnat skapa på den här tiden..

Vadå för möjligheter?
  • Vanilla ice queen
    Heidi1 skrev 2012-06-14 14:09:31 följande:

Inget att hänga i julgranen?

Jodå det gamla vanliga. Långa, vältränade, snygga och trevliga (polis, brandmän och tja jag anar ett mönster i vad jag drar på mig för herrar hahaha) men de är ju inte HAN. Hade jag intye haft känslor för honom hade jag inte tackat nej, men så länge det är såhär har jag inte lust.
  • Vanilla ice queen

Fy 17 jag behöver hitta en ny danspartner också. Hahaha ständigt denna jakt efter killar Saknar att dansa så det är sjuuuukt. Två timmars danskurs med W var en riktig trigger...

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!