Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
Cocacola: haha nee jag har barnen...
vi ses nästa vecka igen:)
Cocacola: haha nee jag har barnen...
vi ses nästa vecka igen:)
Lemonina: Jadu ingen aning om varför man gör så. Jag trodde att jag ville vara singel läääänge och har trivts bra med att vara själv men sen dök februarikillen in i mitt liv och det var ju bara ett ons men det fick oanade konsekvenser så vi lärde känna varandra och helt plötsligt upptäcker jag att han vänt hela mig upp och ner med vad jag trott och tänkt att jag vill och inte vill... Tyvärr har jag ju berättat för honom innan detta om hur jag aldrig mer vill ha ett seriöst förhållande mm ska nog berätta att jag ändrat mig nu
Men bara för att du dejtar och kanske involverar dig behöver det ju inte betyda att du vill ha killen som sambo och allt det där
Lemonina: Jag har iaf berättat att jag har känslor för honom. Fick dessvärre inget bra svar på om det är besvarat och inget svar där jag änns kunde analysera det. Men vad 17 det löser sig. Har fått ett en lista på 7punkter av Smecker nu så jag vet hur jag ska göra
Mens 2ggr på två veckor låter ju inte som någon höjdare
Misstänker att skitvädret gör sitt till för humöret också. Känner typ likadant...

Cocacola: Jag har ALDRIG tagit första steget till det så Smecker gav mig en lista på hur jag exakt ska göra hahahaha
Trodde ju att jag skulle ha fullt upp denna helg men tjejerna hittade min stora låda med mina My little ponnys al'a 80tal och är sjukt upptagna med dem. Vi startade iaf dagen med varm choklad och kanelbullar i sängen
*mys*. Men här sitter man och häller i sig kaffe tuggar nikotintuggumin med JLT i högtalarna och datorn i knät
Fuck jag kommer bli så jäkla pank! Min fina midsommarklänning är helt genomskinlig (måste köpa ny) Tvättade mitt löshår (måste köpa nytt) har dessutom fått parkeringsböter för att den där jäkla P-biljetten blåst ner på golvet i bilen *morr*
Heidi: tack har gjort det men de sa att jag ansvarar för att biljetten är synlig och så är det ju så jag får snällt betala.
Takida: Berätta mer!!!!
Ulfas: Hmm den är till midsommarafton och hmm ja där har du nog en poäng
Man tycker ju att om man köper en svindyr klänning att den åtminstone inte ska visa vilken färg man har på trosorna när trosorna är ljusrosa