• Heidi1

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

takida skrev 2012-02-26 20:53:03 följande:
    Om han skulle sluta vara så på, är han nåt o ha då då?
    Vet inte, lite svårt att veta efter som man inte vet hur han är om han inte är för på
  • Heidi1

Han är väldigt trevlig och gullig och så.

• Heidi1
    Glädje58 skrev 2012-02-26 21:04:38 följande:
    Men skönt att få lite luft och andrum  Solig

Ja det är det. Har nu lyckats att bygga upp mitt socialaliv som mitt ex sabade för mig och det vill jag inte ska hända ingen.
  • Heidi1
    Legacy skrev 2012-02-26 21:05:20 följande:

Bihåleinflammation, virus, svårt att andas och lite annat, jag har dragit på mig rubbet jag hoppas på att slippa vara hemma två veckor iallafall fy fan vad trist, och jag missar mitt stora framträdande för vår VD nu för att jag är sjuk

Nä det är inte kul och gå hemma och vara sjuk. Krya på dig vännen. 

Tråkit att du missar framträdandet för VD 
  • Heidi1
    Legacy skrev 2012-02-26 21:09:22 följande:

mig blir du inte av med mohahaha {#emotions_dlg.djavulsk} *klamrar mig fast i Heidis ben och ser lite psycho ut*

Toppen för du blir inte av med mig heller {#emotions_dlg.flower}
  • Heidi1
    Legacy skrev 2012-02-26 21:17:51 följande:

Hoppas ni inte minns när jag satt och gungade på en stol helt nykter och spelade på läpparna i fredags och svor på att jag var frisk och inte behövde läggas in Oskyldig

Hahaha så full var jag inte då
  • Heidi1
    Glädje58 skrev 2012-02-26 21:24:00 följande:
    Släpp för allt i världen inte det, så himla viktigt att ha det. Det är faktiskt ett andrum ibland

Finns inte en chans i världen att jag kommer släppa det igen. Det är super viktigt.

Mitt ex blev till och med sur om jag gick in och jobbade extra en helg eller en kväll. 
  • Heidi1
    Legacy skrev 2012-02-26 21:23:41 följande:

Ingen röst så jag kan inte prata utan att låta som Happy Feet!

Hihi du får skylla på mig och Jenny.Vi tre skrattade ju rätt mycket.
  • Heidi1
    Legacy skrev 2012-02-26 21:30:23 följande:

hahaha ja verkligen, som sagt i rätt sällskap behövs absolut inte alkohol för att kunna skratta sig helt fördärvad

Precis
  • Heidi1
    Legacy skrev 2012-02-26 21:50:08 följande:

Lyssna inte på sånna ogenomtänkta kommentarer jag fattar vad du menade iallafall, du var ju inte elak mot honom liksom. Tänk inte mer på den kommentaren nu! *kramar om*
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!