• Heidi1

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Smecker skrev 2012-02-28 22:18:01 följande:
    Öööö.. jag vet inte.. för att jag säger så?

Och sen när är jag tyst för att du säger det?
  • Heidi1
    Smecker skrev 2012-02-28 22:20:57 följande:
    Fan

• Heidi1
    FjärilVingad73 skrev 2012-02-28 22:22:46 följande:
    Yeah, go girl!

Tack {#emotions_dlg.flower}
  • Heidi1
    FjärilVingad73 skrev 2012-02-29 06:48:46 följande:
    Najs! Jag ska få vardagsrummet och barnens rum omtapetserat av värden. Och köksluckorna ommålade!

Härligt härligt
  • Heidi1

Nä nu vill jag bli av med min jobbiga hosta. Nån som vill ha den?

• Heidi1

Hoppas att man kan sova lite bättre nu när man har tagit lite cociliana, dock hjälper den mig inte så mycket. Skulle nog behöva att någon slog något hårt i huvudet på mig så jag kan få sova.

Sorry Smecker för alla stavfel

• Heidi1

Träffade en kille som såg ut på bilden som en badboy. Ir så såg han inte ut som det och var de obotlig romantiker.

• Heidi1
    Legacy skrev 2012-03-01 14:54:07 följande:
    Ah jag sitter och tittar på solen och månen på terrassen med lite pucko och köttbullar med våra filt och tshirt ochjeans, så varmt och skönt! Börjar man bli lite bättre till på köpet med
    Skönt att du börjar bli bättre. Hoppas att jag ska bli bättre nu när jag fått antibiotika. 
  • Heidi1
    Legacy skrev 2012-03-01 15:00:22 följande:
    Det hoppas jag med så får du komma hit och sitta och bli lite bättre jag tog ut mina dynor med det är så skönt i solen!
    Kommer så fort jag känner mig bättre, så kan mina barn leka med dina katter.
  • Heidi1
    Legacy skrev 2012-03-01 15:18:55 följande:
    Bra de kan behöva lekas med de små marodörerna (mina är marodörer alltså ) de känner sig nog åsidosätta när matte inte varit hemma på ett tag

Det kommer nog bli toppen för dina marodörer. Nä nu får allt matte hålla sig hemma lite så marodörerna får lite sällskap
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!