• Madida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Shades skrev 2013-08-03 17:30:48 följande:
    Omg... Ducklips går bort illa kvickt! Samma som de vilka tar bilder med telefon in i en spegel och KOLLAR IN I TELEFONEN! Gärna på alla bilder de har... Nej, då har hon inte kommit upp i minimum av 110 i IQ ;P

Folk får fotografera sig precis hur de vill men för mig ringer ingen "hög IQ"-klocka när jag ser såna bilder. Inte heller bilder på killar som fotograferar sig i spegeln på gymmet. Bar överkropp eller linne och sedan spänner de sig allt vad de kan.
    Såg en kille som hade 12 bilder (tror jag det var) tagna i samma spegel, samma min och kroppsspråk, bara olika kläder på varje bild. Det är inte heller så givande Solig 
    I'm not bossy. I just have better ideas than you
  • Madida
    takida skrev 2013-08-10 01:47:19 följande:
    Det har ju diskuterats huruvida man svarar alla eller inte. Finner jag inte personen intressant så svarar jag inte,ser ingen mening med det. Idag mejlade jag en kille som jag fann intressant och han svarade. Skickade ytterligare mejl och fick ett kort svar men inget tillstymmelse till att han vill konversera utan bara vara artig och svara. 

Enligt mig helt meningslöst, hade helt klart varit bättre med inget svar alls. 
    Jag håller helt med dig.
  • Madida
    Smecker skrev 2013-08-13 13:05:19 följande:
    Jag har löst problemet genom att inte svara dem som inte svarar.
    Sjukt smart!
  • Madida
    Isnogood skrev 2013-09-15 18:53:08 följande:
    Få "napp" va inte några större problem, problemen var ju bara det att de va så attans mycket "skräpfisk" i sjöarna Tyst

Kanske främst ålar och marulk. Sorgligt egentligen
  • Madida
    Ramiz skrev 2013-10-07 15:03:13 följande:
    Hahaha omg, förlåt för bombningen!
    Har SD bytt hemsida till match?

Japp, spraydate finns inte längre.
  • Madida
    Ramiz skrev 2013-10-07 19:48:18 följande:

Det var ju synd.... Finns det nån annan sida som rekommenderas? :)
    Om du är ute efter gratissidor så är det väl happypancake.com eller badoo.com
  • Madida
    MrC skrev 2013-10-07 20:12:46 följande:
    HappyPancake är den största och gratis.
    Det är samma dårar där som på betalsidorna.
    Fast det tror inte jag. Tror många som är med på betalsidorna är medlemmar just där och ingen annanstans.
  • Madida
    MrC skrev 2013-10-07 20:33:06 följande:
    Jo, men jag menar att bara för att det är en betalsajt så är andelen "dårar" lika hög där som på gratissidorna. Du slipper inte dårarna bara för att det kostar.
    Slipper nej, men jag tror de minskar.
  • Madida
    visma1 skrev 2013-10-09 12:30:58 följande:
    Men ulfsas och MrC mfl är inte FL lättraggat? Ser er i trådar när jag väl orkar läsa annat än i min favvo, så här borde ni väl kunna hitta dejter?
    Har också fått exakt samma känsla. Fl borde vara en godisaffär för män
  • Madida
    Shades skrev 2013-10-09 19:29:29 följande:
    Fast... har du lagt märke till hur många hysteriska och skogstokiga kvinnor det finns här (ingen skugga faller över de i denna tråden såklart ;) )

Nämen tycker du? Tycker merparten kvinnor på fl verkar så väldigt sympatiska, ödmjuka, intelligenta och på inget sätt rabiata.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!