• Heidi1

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Glädje58 skrev 2012-02-27 06:13:13 följande:
    Satt och chattade med henne på fb. I en timme trodde jag, men verkligheten visade sig vara fyra timmar    Trevligt...

vad kul. Hoppas det går bra.
  • Heidi1

Försäkringskassan är ju helt dumma i huvudet. Önska att man slapp och ha med dom och göra. 

• Heidi1
    takida skrev 2012-02-27 09:23:59 följande:
    Jag verkar vara en av få som aldrig haft problem med FK. Brukar snarare alltid bli positivt överraskad. 
    Hoppas det löser sig för dig!

Det hoppas jag med, brukar inte heller ha det men nu. Hon skulle se till att en handläggare ringer till mig sen.
  • Heidi1

Här är en till sjukling, har luftrörskatarr

• Heidi1

Usch vilken dag. Hoppas att man får lite lugn och ro sen när äldsta barnet har somnat.

• Heidi1
    Glädje58 skrev 2012-02-27 19:44:06 följande:
    Vad har du råkat ut för?

Jo först börjar min dag att försäkringskassan är helt dumma i huvudet. Sen var jag på vårdcentralen med min envisa hosta, fårr luftrörskatarr.

När jag kör från dagis så får jag punka, den ende som kom och frågade om jag behövde hjälp var en kvinna.
    Inget kul och byta däck med luftrörskatarr kan jag lugnt säga. 

När jag lagar middag så upptäcker jag att lilla tjejen harr fått tag i en sax och klippt sönder ett par byxor. Hon berättade att det var håll i dom så tydligen gjorde det inget då enligt henne. Sen så hade hon klippt sin lugg och håret vid öronen.

Så här har min dag varit på ett ungefär. 

• Heidi1
      Legacy skrev 2012-02-27 20:15:33 följande:

Nämen fy... men du ska se att det blir mycket bättre imorgon allting då! {#emotions_dlg.flower}kramar!

Jag anmälde mig precis till ett träningsläger i tyskland i april. woho nu jävlar ska jag komma igång med rodden igen!  

Vad skoj. Hoppas att du är frisk till dess

Tack alla goa ni {#emotions_dlg.flower}

• Heidi1
    Racer x skrev 2012-02-27 20:20:08 följande:
    Nån som vill ha en systemkamera???? {#emotions_dlg.djavulsk}

Inte helt gratis förstås.

Nej tack
  • Heidi1
    Racer x skrev 2012-02-27 20:23:39 följande:
    Inte... Läser man i fotodelen så ska var å varannan ha systemkamera istället för sin lilla kompakt för dom tar ju "så underbara" bilder.

Nöjer mig med mobilen just nu
  • Heidi1
    Racer x skrev 2012-02-27 20:52:30 följande:
    Lite OT kanske ..

Helt ok med lite OT
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!