• Heidi1

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

NatalieH skrev 2012-02-27 20:54:45 följande:
    Det är väl aldrig OT här eller?

Nej aldrig
  • Heidi1
    Racer x skrev 2012-02-27 21:15:06 följande:
    Fast man har ju gjort rejäla uppfukade noobmisstag också. Var på konsert i Malmö en sommar och skulle se Laleh, tar fram kameran, slår på strömmen och inte ett skit händer... Batteriet ligger hemma i laddaren {#emotions_dlg.djavulsk}...
    Hahaha
  • Heidi1
    Glädje58 skrev 2012-02-27 21:37:51 följande:
    Nu ska jag tappa upp vatten i badkaret och ta med en bok att läsa. det är jag värd. Fick även lite polarisering och healing tidigare idag. Kände att jag behövde detta för att ta mig upp igen.

Somna bara inte i badkaret
  • Heidi1

Nä nu ska jag försöka få sova lite i natt i alla fall. Hoppas att hostan håller sig borta.

Sov gott 

• Heidi1
    Legacy skrev 2012-02-27 22:46:51 följande:
    Det var jag som fick cocilanan! men Heidi du får säga till om du vill ha lite av mig

Tack men nej tack. Har nästan en hel flaska hemma plus en flaska på recept. Så jag klarar nog mig.
  • Heidi1
    FjärilVingad73 skrev 2012-02-28 07:18:26 följande:
    Snäll och Smecker i samma mening? My god!!

Världen är uppochner!
    Ibland händer det att han är snäll men det går fort över
  • Heidi1
    bellis79 skrev 2012-02-28 09:40:34 följande:
    Blir dejt imorgon, vin, mat och landskampen på tv. han tog iniativ , 3dje dejten för oss även om han är tokseg.. 10 mess fram och tillbaka innan han kom till skott haha..
    Han har mycket med jobb o barn o annat så är glad att han tar sig tiden så ser framemot det :)
    Om det blir fler dejter så är det nog rätt sällan mellan dem då han verkar ha fullt upp men som jag säger. vill man ses så tar man sig tid:)

Nådde mitt träningsmål o kom i en strk mindre i brallor igår så nu är jag i toppform:), bra möten med jobb o chef så är tokglad idag:)
    Skönt att det går framåt för dig.

• Heidi1
    Anonym (cocacola) skrev 2012-02-28 11:08:12 följande:
    Klurar på om jag ska ändra min profil på hp, ny presentation och nyare bild... Ingendera är toppenbra precis... fast det får nog vänta någon dag iaf, har annat att ta itu med. :-P

Dessutom börjar jag känna att det nog blir riktigt skönt att vara singel ett tag... ett litet tag iaf Slippa anpassa sig till någon annan (utom 3 små vildingar då). Ska nog ta och göra om lite här hemma, något enkelt bara - har inte tid med större projekt. Tips och idéer?   
    Skaffa nya gardiner och blommor. Städa ur alla skåp i köket, garderober fixa i dom
  • Heidi1
    Anonym (cocacola) skrev 2012-02-28 12:10:33 följande:
    Garderober i köksskåpen, det var en ny tanke ha, ha... Kanske ska göra om hela köket till garderob - walk in closet ni vet. Men var gör jag då av köket?

Gardiner och blommor, tja - kan ju alltid fixa lite i fönsten. Få upp nya gardiner och skifta plats på lite blommor. Överväger saken... 

Du missade nog koma tecknet
  • Heidi1
    Anonym (cocacola) skrev 2012-02-28 12:12:27 följande:
    Läser om era dejter, hur ofta i början? Vore kul att höra vad fler av er tycker.

Det har varit olika. Har mina barn allt utom varanan helg och något lov. Så det Beror ju på Hur man kan få ihop det.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!