• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Smecker skrev 2012-01-12 21:11:03 följande:
    Jag har en dejt med fåglarna i parken.. 5 kg gammalt bröd och två barn, here we come! :D
    inte fy skam det!
  • takida
    Smecker skrev 2012-01-12 21:23:14 följande:
    Tja, brödet räcker till fler.. first come, first served
    Jag ska, jag ska, hmm fan hittar ingen bra ursäktFlört
  • takida
    Glädje58 skrev 2012-01-12 22:24:39 följande:
    Är folk lite spända inför helgen eller...
    De kanske sover sig i form?Flört
  • takida
    Heidi1 skrev 2012-01-12 22:28:25 följande:
    ska snart sova i min nya lägenhet?
    Första natten i nytt boende är alltid lite specielltGlad hoppas ni kommer trivas!
  • takida
    Anonym (hjärtat) skrev 2012-01-12 22:41:53 följande:
    Och jag ska också dejta i helgen. Träff nr 2 med samme man! Premiär sen jag började hänga på HP i juli... Har aldrig blivit mer än en dejt tidigare. Vi har messat lite under veckan och spelat wordfeud, haha... Jag känner i alla fall att det ska bli kul att träffa honom igen, det är väl en bra början? 
    Det är väl en jättebra början!
    Kul med en andra dejtGlad
  • takida
    giftgrodan skrev 2012-01-12 23:02:06 följande:
    Själv ger jag upp. Två års "nätdejtande" har resulterat i _en_ dejt. Jag kan uppenbarligen inte intressera en enda jävel på HP, så varför skulle det funka i verkligheten?
    Ge inte upp! Vi alla kommer hitta nån tillslut, antingen via nätet eller i verkligheten!
  • takida
    Heidi1 skrev 2012-01-13 21:54:42 följande:
    då var man på jobbet. Hoppas att sista natten går bra men det gör det säkert.
    Den kommer vara över innan du ens hunnit blinkaFlört
    Själv är jag nyss hemkommen efter en middag på stan.
  • takida
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2012-01-13 22:37:32 följande:
    Nu är jag hemma efter en iskall promenad genom Malmö. En styck dejt avklarad, men det jag tänker mest på är hur mycket jag fryser. Det säger väl en del om dejten
    Låter inte som att dejten orsakade några fyrverkerier direktObestämd
  • takida
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2012-01-13 22:42:35 följande:
    Inte ett enda. Inte ens ett tomtebloss Obestämd

Men det gör inget för det var himla trevligt. Vi gick en promenad, sen hämta vi med oss sushi hem till honom och åt detta framför en film. Ungefär som att hänga med en tjejkompis
    även om det inte ens sprakade lite så låter det som du haft en trevlig kväll iaf! Glad
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!