• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Legacy skrev 2012-01-23 22:41:10 följande:
    Alltså med din avatar så blir du ju liksom... förstahandsvalet till det här hotellet

hahahahahaSkrattande
  • takida
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2012-01-24 09:44:59 följande:
    På tal om bajs; Vaknade av ett sms från den där killen jag skrivit om 64736ggr nu.
    Han frågade vad jag föredrog för typ av te till vår fika idag.
    Vi har inte bestämt nåt om nån fika och jag blev så frustrerad att jag svarade "Man vad fan vill du XX?"
    Svaret kom fort. "Fan XX, kan inte sluta tänka på dig..."

Har inte svaret. Förbannade människa!
    Vilket bra svar av dig! Jag hade då inte gett mig i lag med honom igen om jag vore du. Sjukt frustrerande med människor som håller på sådär. 
  • takida
    Legacy skrev 2012-01-24 11:14:03 följande:
    Bara de som bytt avatar, jag minns sällan namn Men jag har ju vart extra elak och bytt båda, men dte var ju för att det är ett spel-nick jag använder som jag gillar, och även delar av namnet till min favoritfilm, och dessutom är avataren på ett av mina favoritband som finns med i min favoritfilm

rörigt? Japp  
    som vanligt dårå..... Flört
  • takida
    bellis79 skrev 2012-01-24 14:02:20 följande:
    Tack.. man är glad att man har annat som jobb, vänner, träning o sånt som gör att man inte blir helt tokig.
    Han hörde av sig snabbt förut men allt är om honom så ingen fråga om mig men tror han måste fokusera sig på sitt för att pallra..
    Jag väljer nu att ej höra av mig mer, dagens mess räckte, så får jag se om allt rinner ur sanden, han skiter i mig alt att han börjar undra vart jag tagit vägen.. Jag väljer att ej vakna o somna gråtandes mer..o jag väljer att finnas där ett tag till men vet ej hur länge o väljer att ej prata med honom just nu för det är ej oss detta gäller just nu o då kanske han tar ett fel o förhastat beslut.. dock vet jag inte hur länge jag finns kvar..
    Tror du gör rätt i att hålla dig på avstånd ett tag. Vill han ha dig kvar i sitt liv kommer han att ta det steget när han mår bättre. Förstår att det känns tungt nu. Men man måste ju vara två för att dra runt ett förhållande och ibland är tajmingen fel hur mycket man än känner för varann. Är det meningen att det ska bli ni så blir det de. 
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-01-24 17:01:55 följande:
    s07: Om vi fortsätter kommunicera kommer det leda till ett förhållande vilket kommer vara väldigt svårt. Inte omöjligt men svårt. Det var vi båda överens om. Bättre att dra sig ur innan det kommer dit. Att fortsätta ha kontakt fixar inte jag det kommer bara generera känslor frustration och lidande. det känns jättetungt men det blir bäst så här.
    Vad tråkigt att höra VanillaRynkar på näsan 
  • takida
    Heidi1 skrev 2012-01-24 20:40:39 följande:
    takida hur går det för dig med din dejt?
    Det går bra:) 
    hoppas på att få träffa honom imorgon, inte lätt att få ihop en träff när båda har barn med scheman som inte matchar.. Men det är smällar man får ta.
  • takida
    Heidi1 skrev 2012-01-24 20:50:01 följande:
    ja då är det inte lätt. men han bor nära dig eller?
    nej det skulle jag inte påstå, cirkus 8 mil bort....
  • takida
    Heidi1 skrev 2012-01-24 21:07:50 följande:
    då blir det ännu svårare. hoppas att ni får träffas imorgon och att ni får det riktigt mysigt och trevligt
    Ja inte ska det vara lätt inte... Men fortsätter vi att ses så får vi ju se till att synka veckorna o då blir det genast lättare. Allt har sin tid.
  • takida
    Legacy skrev 2012-01-24 21:34:17 följande:
    är ni barnlediga i helgen? en öl någonstans i götet kanske?
    Jag är inte heller barnledig denna helgen, men kanske en drink nån gång nästa vecka?Glad
  • takida
    kristinah skrev 2012-01-24 22:36:16 följande:
    träffa på en trevlig karl på HP - som sen slutar svara.

Ska inte måla den där fan på väggen än men det känns ändå som att nån annan smet in där och blev intressantare än mig - gamla vanliga
    Det där har hänt mig ofta.... Surt men bara att ta nya tag!
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!