• ulfsas

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Haha. Då är det bara att hoppa upp på hästen igen, eller hur ;) All systems "GO" eller nåt...

FjärilVingad73 skrev 2012-02-28 08:37:36 följande:
    Tack, det är bara bra, känner mig precis som vanligt igen!

• ulfsas

Det har inte jag.....men de är här ändå.....mysigt men det är inte lätt att ha något privatliv heller..... ;) Hehe.

FjärilVingad73 skrev 2012-02-28 08:49:51 följande:
    Haha, all systems är verkligen GO! Fast nu har jag min barnvecka... Fan också! Hehe...

• ulfsas
    FjärilVingad73 skrev 2012-02-28 13:39:48 följande:
    Ouch... tänk om du låg i armarna på en kvinna när ungarna stiger in!
    Det är väl så att barnen går hit så de slipper att vara hemma hos exet där hennes nye sitter den lilla lägenheten och jobbar hela tiden.
    Då går de hit vilket begränsar möjligheten att ha besök...dig t.ex Förvånad

• ulfsas

Är det någon som bjuder ut sig här? *skramlar i fickan* Hittade bara 3 kr.....vad får man för det nuförtiden?Förvånad

• ulfsas

För hela 15 kronor så är du berättigad till en rejäl pungspark. Du skall inte nöja dig med mindre.

• ulfsas
    Glädje58 skrev 2012-03-04 16:21:42 följande:
    Jo, det är en grej som jag måste tipsa er om... som jag hörde i radioprogrammet Christer

En tjej ringde in och frågade hur man tar kontakt med en helt främmande kille som man är lite intresserad av. Då kom Morgan på, att ett bra sätt skulle vara att gå fram och fråga personen om den har något bra sätt att fråga på, när det gäller ta kontakt med okända. 

Hon provade detta, men killen fattade ingenting och bad henne fråga hans kompis. Kompisen fattade med en gång vad det handlade om och sa att han skulle tycka att det var svårt att fråga henne, för hon var så fin. Hon hade redan fastnat för honom, så nu var det bara en transportsträcka att boka första dejten. 

När de ringde upp henne några dagar senare var hon precis på väg till sin andra dejt med honom.

Det här ska jag prova när jag ser någon som attraherar mig. Märker man efter en stund att det inte finns något intresse eller man själv inte känner något, så är det bara att lämna. Man frågade ju bara...

Bra sätt om man inte kör på '' jag gillar dig, har du lust att fika'' eller så!
  • ulfsas
    Glädje58 skrev 2012-03-04 16:31:08 följande:
    Nej, precis. Den frågan får ju den andra personen komma med.
    I den ideala världen då. Annars hade det varit så lätt.

Har märkt att de jag gillar tydligen gillar andra.....hur kul är det? På en skala menar jag då....
  • ulfsas

Japp, det är inget förhållande utan sex. Så det är bara att köra på. Varför hålla på sig (om man eg vill såklart) i onödan.

Glädje58 skrev 2012-03-04 22:39:23 följande:
    Till skillnad mot andra dejtingtrådar så främjar vi sex. Man vill ju ligga bra till

• ulfsas

Blir du sugen på en kopp kaffe så är det bara att svänga förbi. Om det sedan blir att sitta ute på altan i solen eller om man måste å in blir en senare fråga. Bor i Sundbyberg och är hemma och pluggar hela dagen om du undrar.

Night sky skrev 2012-03-05 09:15:50 följande:
    Godmorgon tråden... ledig idag, undrar vad jag ska hitta på?Plan? Jag ska ju sluta tänka och då kan man inte planera sånt heller... juh! *himlar med ögonen*  

• ulfsas

Japp, var 6e månad så blir man testad i en simulator samt lite muntliga frågor också. Om man inte klararvdet hela så får man en chans till, därefter sitter jobbet löst. Man flyger mestadels runt med olika fel på planet, mototbrand, tryckfall samt olika inflygningar med endast en motor som fungerar. Det hela tar ca 7 timmar varav fyra i simulatorn. När man är klar så återvänder man till livet i 6 nya månader. Klart att det är en press. 6 mån 6 mån osv

FjärilVingad73 skrev 2012-03-05 09:36:25 följande:
    Pluggar?!

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!