• ulfsas

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Skriver på min IPad, märkligt att alla mina radbrytningar försvann. Hoppas att den kompakta texten är läsbar ändå!

• ulfsas
    Anonym (cocacola) skrev 2012-04-07 16:50:39 följande:
     Vilket för övrigt känns fånigt, härligt och läskigt men också ifall man rätt vad det är ramlar ner och faller. Det är långt till backen...
    Du måste ha fallskärm vet la duFlört
  • ulfsas
    Anonym (cocacola) skrev 2012-04-07 17:04:08 följande:
    Hur skaffar jag en sån då? Skrattande

Haha... jo, det är sant men jag vill inte störtdyka ner i backen iaf... Trött på att vara där nere. Flört 
    En plan B, en plan men inte mer om det skiter sig. Skål
  • ulfsas
    FredrikCA skrev 2012-04-08 08:36:06 följande:
    Måste nog säga efter att ha provat några dejtsiter ett tag att det fungerar ungefär lika bra för mig som kille som att slå slumpmässigt nummer på telefonen och gissa vad mottagaren åt till lunch igår.  Jag har ingen aning om vad jag gör fel, Men den längsta konversation jag överhuvudtaget fått med någon för att försöka lära känna dem är typ 3 mail, Sedan tröttnar jag på dessa obetydliga och oftast intet sägande en radare och skriver något längre, Sen tar det tvärstopp aldrig någon som skriver tillbaka :P  Tror faktiskt för dom flesta killar är nog vanliga chattsajter eller forum betydligt mer givande om man vill ha chans att stöta på någon som man tycker är intressant, På dejtsiter kanske det hjälper om man ser ut som johnny depp eller något men personligen är inte jag intresserad av så ytliga tjejer iallafall så det berör mig inte.   

Välkommen till klubben. Dejtsajter är nog bra till en sak, att tjäna in pengar till de som driver sajten :)
  • ulfsas
    takida skrev 2012-04-09 12:30:08 följande:
    idag känner jag mig allt lite deppigRynkar på näsan
    Vad har hänt med dig då? {#emotions_dlg.flower} *Tröst*
  • ulfsas
    Smecker skrev 2012-04-09 14:33:30 följande:
    Man kan inte vara vänner så länge man har känslor i bagaget. Det går bara inte.
    Så sant. 
    Mitt x vill vara kompis med mig. Du är min bästa vän men inget mer sa hon.

Då släpper jag helt istället. Vill inte vara den hon kan kalla på efter eget godtycke.

Minimum av kontakt och då endast ang barnen gäller nu.
    När barnen blivit större ser jag fram emot en total nollkontakt.
    Jag är inte hennes hjälpfixarlexikonstöd längre.{#emotions_dlg.djavulsk}
  • ulfsas
    FjärilVingad73 skrev 2012-04-10 16:38:08 följande:
    Hmpf! Och flyget 1 timme. 2 tim 15 min att använda till annat när man är framme.... Oskyldig
    Har flugit Landvetter till Arlanda på 35 min, hade kunnat landa på ca 30 min om jag inte blivit hindrad av långsammare trafik.....slöfockar i vägenSolig
  • ulfsas
    Madida skrev 2012-04-11 21:19:58 följande:
    Fy fan och helvete säger jag bara!  
    Har inte jag rätt så har vi båda fel ;)

Vad har hänt med dig då?
  • ulfsas
    takida skrev 2012-04-11 23:21:43 följande:
    Haha, bara så ni vet så kommer jag träffa en kille när jag slutar vara desperat Han är också singel nu och vi kommer träffas på ett uteställe men jag kommer inte att vilja ha honom till en början.  Det ni! 

Är det en kille som du känner till lite redan?
  • ulfsas
    takida skrev 2012-04-11 23:31:07 följande:
    Jadu, om jag det visste

Jaha.....det låter som en av mina fantasier. Rätt vad det är så kastar det sig en drömtjej rätt i famnen på mig och så levde de lyckliga i alla sina dar.....problemet är det att sedan vaknar jag, tyvärr :(
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!