Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Jonazid skrev 2012-03-03 19:53:37 följande:
    Gav allmänna tips till en man med behov. Om folk vill ta fasta på att ja syftar på dom så varsegoda.
    Men var det denna tråd du syftade på?
  • Glädje58
    Jonazid skrev 2012-03-03 20:04:52 följande:
    Tror jag nog, finns iofs flera.
    Ibland kan jag bli så himla trött på att folk blir kränkta till höger och vänster. Men i det här fallet tycker jag att det var väldigt kränkande att bli kallade luder av dig. Jag vet inte vem du syftade på.

Jag har varit med i denna tråden kanske ett halvår och lärt känna personligheterna på de flesta här, så gott det går genom att läsa och skriva. Jag har aldrig fått känslan av att någon skulle vara ett luder.

En av medlemmarna har jag även träffat och pratat med i telefon flera gånger. En fantastisk varm och god människa. Hjälpsam och redo att hjälpa folk som behöver lite hjälp.

Det var så himla ledsamt att läsa ditt inlägg i den andra tråden och måla ut några av oss som luder. Du skrev att vi till och med skrev ut det själva att vi är luder.

Hur kommer du fram till något sånt? Jag förstår inte...

Om alla skulle vilja, så skulle det vara intressant att höra hur många vi har legat med det senaste halvåret.

Jag har inte legat med någon på tre år i alla fall.
  • Glädje58

Citat från tråden...

"Gå in på nätdejting tråden.
    De skriver öppet de är luder, några seriösa finns dock"

• Glädje58
    Smecker skrev 2012-03-03 20:21:36 följande:
    Några seriösa luder?! Jag VISSTE väl att han gillade mig..

Smecker, kan du inte bara vara ett vanligt luder som vi andra. Varför ska du vara sånt seriöst luder?
  • Glädje58
    Jonazid skrev 2012-03-03 20:25:33 följande:
    Det är en tolkningsfråga. Efter vad jag läst i tråden så tolkar jag det så.  Tjingeling.

Stick inte nu. Utveckla ditt resonemang...
  • Glädje58
    Jonazid skrev 2012-03-03 20:28:38 följande:
    Bor ej här, finns fler saker i livet än uggla på ett internet forum.

Nej, men komma hit och skita ner kan du. Sen sticker du...
  • Glädje58

Luder enligt wikipedia...

i vulgärt språkbruk syftar luder på en prostituerad person

Prostitution (ytterst av latin pro-stituere, ’(offentligt) ställa ut’) kallas den verksamhet där en eller flera personer (prostituerade eller sexarbetare) utför sexuella handlingar åt en annan mot omedelbar ersättning i form av pengar eller andra värdeföremål.[1] Ersättningen kan tillfalla utföraren eller den person som organiserar prostitutionen.

En kvinna som säljer sexuella handlingar benämns med en grövre tilltalston på svenska för hora.

Menar du att någon här i tråden säljer sex?

• Glädje58
    Smecker skrev 2012-03-03 20:29:24 följande:
    Mamma sa alltid att jag var speciell. Jag fick till och med gå i specialklass.
    Mot betalning?
  • Glädje58
    FjärilVingad73 skrev 2012-03-03 22:03:45 följande:
    ...men jag säger såhär: jag har haft jävligt många år att ta ikapp!...

Precis så känner jag också Solig
  • Glädje58
    Legacy skrev 2012-03-03 21:04:38 följande:
    Ja... jag vet inte hur jag ska hantera det bara. Jag är ledsen just nu som faaaan. Gråter gå och sova kanske.... skitdag.

Du kan prata med mig om du vill... Solig
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!